Det är alltid lika jobbigt..

Carla

Trådstartare
.. När ett husdjur går bort.

I natt blev vår katt Sixten påkörd :( Imorse kl 07 var det någon vänlig själ som tog sig tid att flytta på katten till gräset vid sidan om vägen och ringa oss. Usch fy och blä! Det känns så tomt här hemma och stackars mopsen mittags för en röd katt hela tiden :(
Fyfan vad det är jobbigt!
 
Sv: Det är alltid lika jobbigt..

Jag VET hur det känns... Har fått många katter ihjälkörda. Det känns fruktansvärt, går inte att beskriva i ord.
Jag älskar dom här pälsklädda varelserna SÅÅ mycket att jag klarar inte av att mista dom. Så därför ska jag inte ha katt mer...:cry:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·
Äldre Funderade på om jag kanske skulle ha lagt tråden under "Hem & hobby", men då det mer handlar om något slags livsval, så fick den hamna...
2
Svar
22
· Visningar
2 296
Senast: zassoo
·
Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 850
Senast: Texaz
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 329
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hjälp att välja ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp