Jag tänkte föreslå precis samma, eller glass! Eller glass OCKSÅCoops frysta kladdkaka är riktigt god, lagom kladdig, lite färska hallon och färdig sprutgrädde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte föreslå precis samma, eller glass! Eller glass OCKSÅCoops frysta kladdkaka är riktigt god, lagom kladdig, lite färska hallon och färdig sprutgrädde?
Det är sommar. Hur svårt kan det vara? Jordgubbar och grädde/glass. Oslagbart.Jag har hyrt en lägenhet via Airbnb tillsammans med några vänner. Jag ska servera middag till sällskapet men har fastnat på efterrätt. Jag behöver hitta en färdig efterrätt eller en som är enkel att röra ihop då lägenheten inte är särskilt välutrustad när det gäller köksredskap. Jag kommer inte heller att ha så gott om tid heller.
Så, hit med förslag på GODA färdiga efterrätter alt något som är enkelt att sno ihop!
Har hänt en och annan gång att jag köpt sån för att unna mig helt i min ensamhet nu har det dock längesen, önskar den fanns i mindre storlek, typ 4 portionerJag tittade alltid längtansfullt på den i glasdisken i förbutiken i mataffären... Något av det första jag köpte när jag började högstadiet och själv kunde gå till affären och handla när vi hade håltimme
Har hänt en och annan gång att jag köpt sån för att unna mig helt i min ensamhet nu har det dock längesen, önskar den fanns i mindre storlek, typ 4 portioner
Ja, den borde komma i 2 storlekarEller hur!
Den är magisk men måste den vara så himla stor?!
Kan köpa till jobbet, då blir det mer rimligt.
Jag köper den till mig själv emellanåt. Vad annat kan man göra när man är sugen och det inte finns en mindre variantHar hänt en och annan gång att jag köpt sån för att unna mig helt i min ensamhet nu har det dock längesen, önskar den fanns i mindre storlek, typ 4 portioner
Har hänt en och annan gång att jag köpt sån för att unna mig helt i min ensamhet nu har det dock längesen, önskar den fanns i mindre storlek, typ 4 portioner
Wait what. Bildbevis villhövs.Finns färdig Tiramisu i portionsförpackningar. Svingott
Får be att återkomma . Har hittat mina på Maxi .Wait what. Bildbevis villhövs.
Den har funnits i 400 gram. Det var lagom.Ja, den borde komma i 2 storlekar