Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är underbar!Delicato Har färdiga tårtor, fransk chokladtårta är jättegott!
Visa bifogad fil 149611
Jag har hyrt en lägenhet via Airbnb tillsammans med några vänner. Jag ska servera middag till sällskapet men har fastnat på efterrätt. Jag behöver hitta en färdig efterrätt eller en som är enkel att röra ihop då lägenheten inte är särskilt välutrustad när det gäller köksredskap. Jag kommer inte heller att ha så gott om tid heller.
Så, hit med förslag på GODA färdiga efterrätter alt något som är enkelt att sno ihop!
Att vispa grädde med handvisp tar bara snäppet längre tid än med elvisp, så det behöver du nog inte utesluta (om inte det är så att handvisp också saknas).Chokladpudding gillar jag inte, tyvärr. Dessutom är vispgrädde för krångligt (ingen elvisp)
Tyvärr tror jag det....Att vispa grädde med handvisp tar bara snäppet längre tid än med elvisp, så det behöver du nog inte utesluta (om inte det är så att handvisp också saknas).
Ok, med bara händerna gissar jag att det tar längre tid och mer ork.Tack för de konkreta svaren! Ska bara välja något...
Tyvärr tror jag det....
Jordgubbar, maränger, lemon curd (färdigköpt på burk) och vaniljglass/vispad grädde. Varva i en skål som marängsviss.Jag har hyrt en lägenhet via Airbnb tillsammans med några vänner. Jag ska servera middag till sällskapet men har fastnat på efterrätt. Jag behöver hitta en färdig efterrätt eller en som är enkel att röra ihop då lägenheten inte är särskilt välutrustad när det gäller köksredskap. Jag kommer inte heller att ha så gott om tid heller.
Så, hit med förslag på GODA färdiga efterrätter alt något som är enkelt att sno ihop!
Ta tinade frysta körsbär istället för jordgubbar, vaniljglass, och vit choklad (färdiga små knappar i bakhyllan i butiken) istället för lemon curd. Varva med maränger och strö flagad mandel uppepå.Som sagt, inga jordgubbar och ingen vispgrädde....
Delicato Har färdiga tårtor, fransk chokladtårta är jättegott!
Visa bifogad fil 149611
Delicato Har färdiga tårtor, fransk chokladtårta är jättegott!
Visa bifogad fil 149611