Dessert med minsta möjliga ansträngning

Karfitsa

Trådstartare
Jag har hyrt en lägenhet via Airbnb tillsammans med några vänner. Jag ska servera middag till sällskapet men har fastnat på efterrätt. Jag behöver hitta en färdig efterrätt eller en som är enkel att röra ihop då lägenheten inte är särskilt välutrustad när det gäller köksredskap. Jag kommer inte heller att ha så gott om tid heller.

Så, hit med förslag på GODA färdiga efterrätter alt något som är enkelt att sno ihop!
 
Är det för enkelt med glass som du dekorerar vackert? Något sånt här?

1721492953377.png
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Jag har hyrt en lägenhet via Airbnb tillsammans med några vänner. Jag ska servera middag till sällskapet men har fastnat på efterrätt. Jag behöver hitta en färdig efterrätt eller en som är enkel att röra ihop då lägenheten inte är särskilt välutrustad när det gäller köksredskap. Jag kommer inte heller att ha så gott om tid heller.

Så, hit med förslag på GODA färdiga efterrätter alt något som är enkelt att sno ihop!

Chokladpudding med vispad grädde och banan? 🫣 Slå mig inte, men det är ju svingott och enkelt att vispa ihop😄
 

Liknande trådar

Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
53 952

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp