Sv: dessa underbara inspektörer
Nej, jag tycker inte det är översittarfasoner. Jag har fått liknande frågor och det är ju bara frågor, inget du fått anmärkning på.
Jag har skrivit förut i tråden att de verkade övernitiska MEN dit räknar jag verkligen inte frågan om hur många katter som finns eller som man har. Högst relavant då det inte är ovanligt att det finns alldeles för många som bara springer omkring i stallarna, okastrerade.
Dessutom finns det väl även där ett tak på hur många man får ha utan tillstånd?
vilket är det DU inte tycker att man ska förbise?
Jag tror att dom flesta precis som jag tycker att vissa saker bara är löjligt ble hur många katter jag har, om jag borstar hästarna ute eller inne, att det satt ett spindelnät i ett av fönsterna och veta varendas foderstat fast alla hästar är i gott hull. Tycker du inte själv att det bara verkar som att någon har översittarfasoner?
Nej, jag tycker inte det är översittarfasoner. Jag har fått liknande frågor och det är ju bara frågor, inget du fått anmärkning på.
Jag har skrivit förut i tråden att de verkade övernitiska MEN dit räknar jag verkligen inte frågan om hur många katter som finns eller som man har. Högst relavant då det inte är ovanligt att det finns alldeles för många som bara springer omkring i stallarna, okastrerade.
Dessutom finns det väl även där ett tak på hur många man får ha utan tillstånd?