Dessa hundar som är ivägen!

Armani__

Trådstartare
Hahaha, alltid ivägen, men vad gör väl det när man är liten, söt och charmig? :p

18764212.jpg

Lååååångt ner när man är liten
18764213.jpg

18764214.jpg

Smyg-reklam för bukefalos :p
18764215.jpg

Sv: Dessa hundar som är ivägen!

Så söt vovve:love::love:
Inte större än våra katter:rofl::rofl::rofl::rofl:

Haha, nej större än en katt är hon inte, snarare typ hälften så liten som mammas och pappas katt. Hoppas hon växer till sig lite, men det är väl halva charmen med henne, hennes storlek.
Har ju rottweiler också, så det är verkligen härligt med en av varje!

:love:åh vad söt jag är kär:love::love:

Ja, hon är lätt att förälska sig i, vår lilla Yda.
Haha, tyvärr.. För det kvittar var man är eller var man går, för alla ska plocka upp och kela eller slänger de sig på marken och gosar med henne :cool::angel:
Igår till exempel, stod jag vid macken i luckan och skulle köpa mig en korv, då försvinner helt enkelt kopplet (uppåt!), vänder mig upp, och då har en man helt sonika lyft upp henne och kelar gärnet.
Hon är förståss över-nöjd, lilla valpen, eftersom det regnade och var kallt, men matte var inte fullt lika nöjd :crazy:

Jag skulle bli fly förbannad om nån gjorde så med min hund:devil:
Man frågar ju innan man klappar en hund, det borde vara folkvett kan man tycka.
Jag har blivit helnojig när jag är ute och går på offentliga platser, för man vet aldrig när dyket kommer. Och min hund är inte fullt lika förtjust vid pussochkramöverfall.

Ursöt hund förresten :love:

Jag skulle bli fly förbannad om nån gjorde så med min hund:devil:
Man frågar ju innan man klappar en hund, det borde vara folkvett kan man tycka.
Jag har blivit helnojig när jag är ute och går på offentliga platser, för man vet aldrig när dyket kommer. Och min hund är inte fullt lika förtjust vid pussochkramöverfall.

Ursöt hund förresten :love:

Ja jag kan inte påstå att jag blev överlycklig direkt, jäkla folk vad de tar sig friheter :devil:
Hör, som du sa, till godton att man frågar innan man klappar och deffinitivt innan man lyfter upp. Nog för att hon är liten och söt, men det betyder inte att matte vill ha henne som en paris-hilton-hund som man bär runder på och lyfter i tid och otid.
Jag hoppas så innerligt att hon blir lite mer reserverad mot folk än vad hon är, kan man träna det på något vis? :devil::D

Oj vad gullig!:love:

Vad är det för ras?

Helt underbara öron! Och vilken BLICK!!!:love:

/KT

Ja hon är fantastiskt söt!
Skjut mig inte, men hon är en liten blandis; dvärgschnauzer - shih tzu, men jag måste säga att det är inte mycket av raserna i henne utseendemässigt, men hummöret är schnauzer rakt igenom.
Min pojkvän/sambo köpte, och jag ser en blivande stallhund i henne, alltså mitt sällskap :devil:

Hahaha, ja dessa öron..... Hade jag vetat att det skulle stå rakt ut, hade hon fått heta Pippi. Känns onödigt att tejpa eller greja, det är ju öndå bara en blandras, så det kan väl kvitta egentligen, det är väl en del av hennes charm ;)

Attack! Anfall! Morra!:angel:

Är det såååå man gör?
Rottweilern får kanske lära henne ett och annat. Han är ju helt tvärtom, och tycker verkligen inte om när någon utomstående klappar. Det bästa är att promenera med dessa två tillsammans, för då är det inte en j*vel som kommer nära den lilla damen :devil::p

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 654
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 948

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka