Dessa farliga kamphundar

Sv: Dessa farliga kamphundar

Vem som helst förstår ju att han precis ätit upp hönan och är mätt..

:eek: varför skulle den ha gjort det?
Jäkla vilken vacker hund!:love: färgen va ju helt:love: roligt att se sådana filmer på den typ av hund, e ju inte så vanligt här precis....

Hej!
Länge sedan jag var inne här på Bukefalos...
men i alla fall!
Jag älskar de här sk "kamhundarna" och ska själv skaffa Amstaff en dag...

Ursöt film, man såg verkligen hur mkt hunden gillade barnet (och vice versa) då den självmant gick dit och la sig och kelade.:love:

Andra filmen som ngn sa 'stackars hund' var inte alls hemskt, jag trodde först att ungen skulle dra i öronen, peta in ögonen osv på hunden.

Sen kan man ju tycka vad man vill gällande lämna barn och hund sådära.:cool:

Pit bulls blir/är - likaså alla andra hundar oavsett ras - det man gör dem till!

Senast ändrad:

vilken hund som helst kan bli arg,:devil:
och vad gör du när din fina lilla kamphund bitit tag och låsit käften? ;)

vilken hund som helst kan bli arg,:devil:
Självklart vet jag det! Vilket jag även skrev;
Pit bulls blir/är - likaså alla andra hundar oavsett ras - det man gör dem till!

och vad gör du när din fina lilla kamphund bitit tag och låsit käften? ;)
Var det dära riktat Bara till mig?(för nu hängde jag inte alls med, vad menar du?)
Men Jag har ingen kamphund och skulle aldrig skaffa en heller!:eek:

Är en allt för trogen schäferälskare:love:;)

Men jag måste bara inflika lite, sk. kamphundar låser inte käftarna, dom 'kan' inte låsa, enbart påhitt! Utan dom är bara så jävla envisa och har en sån förbannad kamplust att dom väljer att Inte släppa taget i första, andra eller tredje hand. Det är en jävla anamma i dom hundarna när det väl kommer till krita, tyvärr.

vad gör du när din fina lilla kamphund bitit tag och låsit käften? ;)

Varför har så många gått på den myten att "kamp"hundar kan låsa käftarna? :confused: (är emot uttrycket kamphund, då detta används alldeles för mkt och ofta helt felaktigt)

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
364
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Jag har tittat på Kalla Fakta: Kamphund säljes på TV4 Play. Skrämmande men tyvärr inte förvånande. Jag känner spontant att något måste...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 648
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 907
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 021
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka