BallsOfSteel
Trådstartare
Hejsan. nu har jag lite problem här. Min hund är deprimerad. Jag bor fortfarande hemma och mina föräldrar är i stugan, vi turas om att ha honom. När han är hemma hos mig så ligger han bara och stirrar, fnyser och vill inte göra någonting, han vill inte ens ha godis, han vägrar äta osv. När han är hos Mamma och Pappa i stugan är han likadan. Enda gången han faktiskt är glad är när vi alla är tillsammans hemma eller i stugan. Då är han hur social och busig som helst, men så fort någon far så blir han likadan igen.
För någon dag sedan så hade jag vart i stugan med moppen, ca 5 minuter efter att jag hade åkt så gick min pappa ut och då hade hunden smitit och farit efter min moped, utan att jag märkte det såklart, jag såg honom inte. Han hade inte kommit hem på ett bra tag. Så, vad ska man göra? Går inte att jag flyttar till stugan och mamma och pappa flyttar inte hem föräns deras semester är slut.
För någon dag sedan så hade jag vart i stugan med moppen, ca 5 minuter efter att jag hade åkt så gick min pappa ut och då hade hunden smitit och farit efter min moped, utan att jag märkte det såklart, jag såg honom inte. Han hade inte kommit hem på ett bra tag. Så, vad ska man göra? Går inte att jag flyttar till stugan och mamma och pappa flyttar inte hem föräns deras semester är slut.