Den värsta mardrömmen...

Sv: Den värsta mardrömmen...

Jag känner mig som en fjortis som blir alldeles pirrig av det :D Men lite gott vin, popcorn, Anna & kungen på tv och vänner online ger en riktigt trevlig kväll :) Och eftersom mormor inte har ringt så antar jag att barnet sover gott :) Har fått undan lite måsten också, som packat upp kläder och flyttat in finporslinet i vitrinet :)
Kram! :love:
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

+ hemlig
Det är riktigt trevligt! :) Jag är alldeles full av energi! Nästan så att jag vill ut och träna. Gymmet har ju öppet dygnet runt ;)

Så här blev vitrinet :)
1601153_10152298814855712_743152685_n.jpg


1644_10152298815440712_1812113589_n.jpg
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Va fint det blev i vitrinskåpet :) Hoppas kvällen och natten fortsatte på samma bra spår :)
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jättefint :)
Hoppas att du har fått sova gott i natt och har drömt/drömmer fina drömmar :)
Underbart att du har en sådan energi!

Kram
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Vad fint det blev :)

Härligt att du har så mycket energi, kan du inte smitta mig med det?

Tack! Och energinivån är inte lika hög idag :D Men det var skönt att sova ostört!

Va fint det blev i vitrinskåpet :) Hoppas kvällen och natten fortsatte på samma bra spår :)

Tack! Det är väl bara lite beljusning som saknas typ. Kvällen var mycket trevlig och jag sov riktigt bra med tanke på att jag var helt ensam :)

*kl*
Idag är vinet utbytt mot kaffe och Barnkanalen mot TLC. I love Say yes to the dress :D Men snart går jag till huset och kramas med min Sprallis! :love:
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Det är en sparbössa som Alice fick i julklapp :) Jag har inte kvar kartongen tyvärr, men baserat på minnet av den och de affärer som finns nära farmor och farfar så kommer den från Rusta, ÖoB eller Lidl :D
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Om jag kommer ihåg det så frågar jag givaren imorgon när vi ska på farfars födelsedagskalas :)
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Jaaa! Mer och mer för varje liten grej som kommer på plats också :) Och detsamma gäller nog för Alice. Vi hade besök av vänner här på eftermiddagen och när Alice inte ville vara med oss så gick hon in i sovrummet, satte på sin Alfonsskiva och la sig i sängen med Ipaden. Helt lugnt och framförallt, naturligt! :)

Mina vänner är nog de finaste som finns dessutom. De vet att min dator har strulat så förutom blommor och ett jättefint fondueserveringsset hade de med sig en nästan ny dator åt mig som jag fick!! :o Han använde den ändå inte sen han fått en jobbdator. Och den är nyinstallerad och har en äkta Office-licens + att det sitter en ssd hårddisk i den! Jag är så tacksam att jag nästan gråter :love:
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Men så snällt att du fick en dator! :)

Har inte läst ikapp (mår fortfarande dåligt) så vet inte om du skrivit något mer om sjukskrivningen? Är det månaden ut som gäller?
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja läkaren förlängde månaden ut och jag har inte hört något från fk så då måste det ju vara ok med dem också :)

Och ja, mina vänner är helt fantastiska! Han var den som tog sig in i sambons datorer och fixade allt sånt också. Hon är elektriker och ska hjälpa till och fixa lite saker här hemma nu också :) Den enda nackdelen med dem är att de bor i Täby så vi ses alldeles för sällan!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Ja men då har dom nog godkänt det, annars hade dom ju hört av sig tycker jag.

Låter som jättefina vänner :)
Och vad fint det blev med vitrinskåpet!
 
Sv: Den värsta mardrömmen...

Så glad jag blir för din skull.
Jag kommer förbi endera dagen och ser efter att du har det bra.
Kram.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 966
Senast: Pipleksak
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 807
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 085
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp