J
jari
Sv: Den ultimata travarexteriören...
Det finns plats för stora lungor!
Du tittar fr manken till bröstbenet.
Det finns plats för stora lungor!
Du tittar fr manken till bröstbenet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ghost skrev:Jag tycker att hingstar som till exempel Deliberate Speed, Tap In och Spotlite Lobell har en halsansättning som jag inte önskar.
ghost skrev:Och är det så att 85% av alla hingstarna är fransyska? I så fall borde det ju tyda på att fransyska hästar är bättre?
Jag tycker hon är jättefin, är hon möjligen efter Pine Chip?
Så himla sant som det är sagt/C med en hingstunge som har ett sjuj***la humörLines skrev:Man kan mäta vinklar hit och dit,men det som verkligen räknas kan man inte hitta med någon mätkäpp;VAd som finns innanför pannbenet.
DET har jag hört med.... Långa kotor är att föredra.../Clsz skrev:Det jag skrev var att "man" (föreläsaren sa så på en clinic)
vill ha en lång häst (mätt från bog till rumpa),
men ryggen ska vara kort.
Vad man vill ha för typ av häst är ju så individuellt, men många vill ha långa kotor (kotben) för sviktens skull,
ghost skrev:Men jag är fullständigt manisk när det gäller halsen, gemensam nämnare för alla mina som inte kunnat trava är kort och i bland dåligt ansatt hals.
Jamtland skrev:Kan bara upplysa att åringen jag har bild på här har ett sjuhelvetes humör (på ett travarpositivt vis )
De som är lömska brukar vara fega. Hoppas hon inte är det, för de brukar inte vara ärliga i löp. Fia Fiktiv visade inte direkt någon skalle idag.Jamtland skrev:men det är ingen häst jag skulle vända ryggen åt