Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte bara du som reagerat! Tycker det är rent ut sagt svinigt och osportsligt att ställa upp i lättklasser med hästar som går för dom poängen. Vad skall vi lättklassryttare tävla i för klasser då? Sen är det en sak om man ovetande har en bra häst o ställer upp i sin första tävling o man helt enkelt inte visste att man skulle få så höga poäng, men är det så många hästar på vintermästerskapen som tävlar för första gången?
Jag skall på inomhustävling om ett par veckor, en liten inofficiell ordnad på en gård i närheten. Där är minst en häst anmäld i lättklass som i öppna klasser får poänger från 6-8 för sina gångarter!(Jag har suttit sekreterare tidigare o skrivit deras poäng...) Jag som ställer upp i lättklass för att jag har en häst som ligger runt 5,0 om jag har tur -Hur kul känns det att åka dit då?
Hur blev det med den regel som fanns förr om max tre ggr med 5,5 sen är man uppklassad? Finns den fortfarande? (Eller var det 5,0?)
jag slagen av en B-tränare på en 1:a klass hingst de fick väl 6:50 eller så. Då är man mest ute efter att plocka rosetter.