Den trevliga Snack och updateringstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Den trevliga Snack och updateringstråden

Tack alla. Det här är så fruktansvärt tragiskt. Kan inte förstå att det har hänt, det gör ONT i kropp och själ.
Skrev en text om min vackre vän och la upp lite bilder här. Jag kommer aldrig hitta en häst som Eros igen.

Neeeeeeeej!!!!!!!! Beklagar tio gånger om. Fyfaaan vad hemskt :,(
Massa tröstkramar!
Fina eros <3

Men vilken mardröm! Beklagar verkligen, måste vara fruktansvärt! Jättefint skrivet, fick tårar i ögonen när jag läste...

Jag brukar bara smygläsa utan att säga något här, men fy sjutton vad hemskt, gör ju så förbannat ont att bara läsa om det :cry: Beklagar verkligen!

Väldigt, väldigt ledsamt. Har följt er i tysthet, Eros var en fantastiskt fin häst.

Det gör så fruktansvärt ont i mig, att du förlorat denna fina häst. Så som jag glatt mig åt honom här på forumet, hans fart och energi och din glädje.

Jag är så ledsen. ♥

KL och bryter det mycket tunga temat.

Varit ute och ridit Barmi nu innan jag gick in för att äta en enkel lunch.
Hurra, han klarade hålla en korrekt höger galopp i mer än hundra meter. Har inte hänt förut.
Vänstergaloppen var väl lite fyrtaktig men ändå rätt stegisättning vilket jag är nöjd med.

Det märks att jag börjar få bättre kontroll på hans bakben i sluta och liknande, för jag klarar hålla baken "rätt" när vi ramlar in i högergaloppen också.

Sötnosen var med vid trafikolyckan i förrgår - blev då lite skärrad men inte värre - men har tydligen inget minne av att livet kan vara jobbigt. Tur, det.

ska testa den andre killen som var med, när jag värmt mig lite till och när jag ridit Isa.

Knapp*

Jag var ut och busred idag med en annan i stallet. Och fick lite bilder. Hon är så jäkla go den här hästen så jag blir alldeles lyrisk!! :love:
(jag la upp resten av bilderna i gångartstråden, men skriver här också att om ni undrar så såg jag inte att hennes ena boots hade åkt upp. Märkte det när jag skulle sitta av...)

12_5103fbd3ddf2b351ca6309b4.jpg

17_5103fbd6e087c32c9c675c56.png

Beklagar djupt sorgen, får ont i magen bara av tanken, saker kan gå så fort. glömmer aldrig mardrömsdagen när en väninnas hästar bröts sig ut och två av de tre hästarna vart påkörd av tåget och fick avlivas på plats. Sköt om dig

Beklagar verkligen! Stor kram!

*KL*

Nu har jag sålt Viggan! Det känns superbra, hade aldrig kunnat hitta en bättre köpare! De passar så bra ihop! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka