Sv: Den trevliga Snack och updateringstråden
Underbara bilder
Underbara bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag ska hon få manikyr hovis är ute nu och skor så lagom tills att man kommer ut efter jobbet så har hon fin om tassarna=)
Har en så himlans bra hovis, hon tar in Jorunn skor, tar undan allt skräp efter skoningen och sedan släpper ut hästen igen
Det är inte många hovisar som gör=)
Min hovis skor med o tar in hästarna o släpper ut om jag vill men jag vill vara med i stallet han är då trevlig att prataed o jag vill kunna lägga mig i o vara en medveten hästägare o år så allt ser bra ut direkt.
Nu är de så att stoet jag rider fick kolik där runt före julafton, men det gick ju över och hon blev bättre direkt, de hittade henne precis när hon började visa tecken på kolik. Men nu är de så att antingen har hon blivit sparkad eller så lyckades hon skada sig själv precis då för hon fick ett litet sår på höger bak, men de gick även om, nu är det endast ett litet ärr, och det gör inte ont. Men istället så har hon fått svullnad och blivit varm på höger bakben, mellan kotan och knäet på baksidan känns det mest och jag funderar om det skulle kunna va att hon har vrickat sig, eller inflammation och jag tar gärna emot tips om vad som kan hjälpa emot detta?! Arnika fick jag som tips av en kompis, finns de nå mer?
Min hovis kräver att man ska vara med vilket jag tycker är bra. .
Det stör mig inte alls, jag vill vara med. Litar på hans kompetens till hundra procent, men jag vill höra om pålles hovstatus och kunna ställa miljarders frågor och har lärt mig massvis sen jag började anlita honom. Han skrattar dock väldigt gott ibland