Hedinn
Moderator
Vad gillar du för typ av namn? Söta, tuffa, korta, långa, svenska, annat språk..?Mitteltik, inget speciellt tema
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gillar du för typ av namn? Söta, tuffa, korta, långa, svenska, annat språk..?Mitteltik, inget speciellt tema
Inte för långa, gärna någon typ av blomma/växtVad gillar du för typ av namn? Söta, tuffa, korta, långa, svenska, annat språk..?
Lotus, MalvaInte för långa, gärna någon typ av blomma/växt
IrisInte för långa, gärna någon typ av blomma/växt
BlümchenInte för långa, gärna någon typ av blomma/växt
Åh detta gillade jag lite extraZichorie (Cikoria)
Glad för att du gillade det, men mycket besviken över att du ratat BlümchenÅh detta gillade jag lite extra
Vi får seGlad för att du gillade det, men mycket besviken över att du ratat Blümchen
Nu har jag fått honom och han heter HudsonFörhoppningsvis trillar det in en liten tollar hane i januari och nu behöver jag hjälp med lite namn. Jag gillar namn som är plats namn, kopplade till Kanada och latin. Hit me
Nu har jag fått honom och han heter Hudson
Tack! Higgs är fintGrattis till den lille fine. Du får uppdatera mycket så jag får följa er
Har själv tänkt att om det mot förmodan blir en hane så kanske han ska få heta Higgs.
Tack! Higgs är fint
NäKan man döpa en tik till Ganesh/Ganesha?
Men någon annan indisk gudinna? Eller typ Ganeshas mamma Parvati/Devi?Noooo