Det är med på den fullständiga listan, har en riktigt lång sådan. Men den flyter inte så bra i min mun så därav fick den inte bli en toppkandidat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så säger du bara för att göra mig gladDet är med på den fullständiga listan, har en riktigt lång sådan. Men den flyter inte så bra i min mun så därav fick den inte bli en toppkandidat
Så säger du bara för att göra mig glad
Hahaha jag tycker töntiga namn låter fint iofsNej
Jag hade visat listan om det inte hade varit för att jag behövt avslöja alla andra töntiga namn som står med
Hos oss blev det en Celestia, Cella till vardags. Syskonen heter Countess, Cinderella, Crashdiet och Confused. Någon som kan gissa kulltemat?
Ja, det med.Bokstaven C?
Fina namn! Jag gissar på att det är olika lite mer obskyra rockbandHos oss blev det en Celestia, Cella till vardags. Syskonen heter Countess, Cinderella, Crashdiet och Confused. Någon som kan gissa kulltemat?
Gillar det starkt!
Men just nu står Novell högst upp på potentiellt namn för min tikvalp.
Nu har sambon förstört namnet Novell så nu blir det nog inte det heller. Tusan
Han sa saker som fick mig att ogilla namnet. Jämförde det med ett namn några gemensamma vänner gav sin katt/hund så nu känner jag starkt motstånd. Lång historia, men så jädra tråkigt när man trodde man hittat rätt namn
Detta.@machafuko DUMPA?!
Förhoppningsvis trillar det in en liten tollar hane i januari och nu behöver jag hjälp med lite namn. Jag gillar namn som är plats namn, kopplade till Kanada och latin. Hit me
Jag säger återigen ScutchiiFörhoppningsvis trillar det in en liten tollar hane i januari och nu behöver jag hjälp med lite namn. Jag gillar namn som är plats namn, kopplade till Kanada och latin. Hit me
Meeee hur många namn ska du ha egentligen?!
Och när de ändå är igång kan de ju dra på med ännu mer namn på samma tema fast till en tollartik
Men Lumi (snö på finska) är ju ett samojednamn! Nämen det är jättefint. Har använt det till många spelkaraktärer.Lumi är för övrigt mitt nya favoritnamn. Sambon gillar det också så där kommer vi överens om ett som han inte får förstöra