Juste, Lillipup finns också. Gillar den inte för den ser ut som en yorkieJag fastnade för Lillipup - lät så gulligt och Rattata, Jigglypuff, Crobat, Espurr, Hoppip, Woobat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Juste, Lillipup finns också. Gillar den inte för den ser ut som en yorkieJag fastnade för Lillipup - lät så gulligt och Rattata, Jigglypuff, Crobat, Espurr, Hoppip, Woobat
Äh, jag bryr mig inte om hur dom ser ut - bara namnet är okej Viktigast är hur mina valpar ser ut hahahaJuste, Lillipup finns också. Gillar den inte för den ser ut som en yorkie
Ratata:Jag fastnade för Lillipup - lät så gulligt och Rattata, Jigglypuff, Crobat, Espurr, Hoppip, Woobat
Jag kommer inte få den valpkraken såld
Just det ja - visste väl jag hört det någonstans förutRatata:
Va braJo vad då? Jag skulle med en gång sagt att jag vill ha en med namnet Snorlax
Kapten!Jag behöver hjälp med namn på hane på K!
Ska passa en dvärgschnauzer
Kapten!
(Hoppas du sett fröken Frimans krig )
Vad kul! Väldigt snygg hund och alltid nytrimmadJa det har jag! Och det är ett bra namn en bekants hund spelar honom, han heter PB (Prins Bertil) egentligen
Vad kul! Väldigt snygg hund och alltid nytrimmad
Och nyfönad inför varje scen
Etna var bra. Det åker upp på listan@Voff
Lite vulkaner:
Etna
Elgon
Eldfell
Eldgjá
Eyjafjallajökull ()
Lite mytologi:
Eir
Elder
Eldrimner
Lite övrigt:
Etsa
Eik
Eik är ju dock isländska ordet för ek.Etna var bra. Det åker upp på listan
Isländska namn passar vi på då det redan finns en stor kennel med isländskt ursprung i rasen, varav vi har en del blodslinjer ifrån
Eik...lustigt. Vi har tittat lite lätt på en ny tik isf Lilla S...och den vi kikat mest på heter Eika
ElitEtna var bra. Det åker upp på listan
Isländska namn passar vi på då det redan finns en stor kennel med isländskt ursprung i rasen, varav vi har en del blodslinjer ifrån
Eik...lustigt. Vi har tittat lite lätt på en ny tik isf Lilla S...och den vi kikat mest på heter Eika
Elit
Ellips
Eko/Echo
Error
Ezzo
Ess
Exodus (blir givetvis Exet till vardags)
Eros
Erox
Enni
Eps
DukeJag tycker att du är bra på det här med namn!!
Vill du leverera en lista hannamn på D åt mig? Har ju redan ett perfekt tiknamn på D
Duke
Da Capo
Dime
Devin
Don
Drake
Dusty
Deacon
Durin
Dvalin (+Durin är dvärgar i nordisk mytologi)
Dolk
Digger
Dalton
Dalí
Donatello
Django
Om jag minns rätt var du intresserad av franska namn?
Damier (schackbräde)
D'or (gyllene)