Fenrir var ju ett fränt namn på en HH eller Belgare.![]()
Tänkte att det skulle passa en Terv ganska bra! Såg dock nu att det endast blev två valpar i HH kullen (valparna föddes idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fenrir var ju ett fränt namn på en HH eller Belgare.![]()
De och 628438 andra kullar. Typ som antalet hundar med namnet "Frodo" födda under tidigt 2000-talNu har ni sabbat mig och jag kan inte släppa dess fula Pokemons - så det kommer bli en troligt tema på nästa kull
![]()
Hahahaha - jag får se till att fastna för namn som ingen annan harDe och 628438 andra kullar. Typ som antalet hundar med namnet "Frodo" födda under tidigt 2000-tal![]()
Ta de nya från Pokémon Sun and Moon, kanske inte så många som kör på deHahahaha - jag får se till att fastna för namn som ingen annan harDet finns ju över 600 att välja mellan !
Var hittar man alla namnen på dom dåTa de nya från Pokémon Sun and Moon, kanske inte så många som kör på deRockruff är urgullig!
Bara att googla "Pokédex Sun and Moon"Var hittar man alla namnen på dom då![]()
Nu har ni sabbat mig och jag kan inte släppa dess fula Pokemons - så det kommer bli en troligt tema på nästa kull
![]()
Lite nördvarning härBara att googla "Pokédex Sun and Moon"![]()
Lite nördvarning här
Så Heffaklumpens Snorlax blir alltså bra![]()
Jag är världens pokémonfanLite nördvarning här
Så Heffaklumpens Snorlax blir alltså bra![]()
Happ, har nått halvår på mig nu att klura ut E-namn.
Och snälla ni, skärp er nu.
-Inga långa namn.
-Inga människonamn
-Inga namn som ligger på var å var annan topplista.
Lättropat, ska kunna sägas i alla tonlägen.
Svärmor fick 2 glas vin här i Lördags och hennes namnförslag var bottennapp så det räckte. Edrogan, Eugen, Efrahim.....suck.
Ja de känns lite männskliga. Däremot hade jag tänkt ta med min gammelmormors mellannamn. Emika. I B-kullen fanns en hund med sambons släktnamn och i D-kullen skulle det bli en Dahlia (men nu blev det bara en tik) som en liten grej om mitt släktnamn så lite kul vore det att baka in sånt lite dolt. Sambons dotter heter på E...klurar på om man kan göra nått av det också.
Jag behöver hjälp med namn på hane på K!
Ska passa en dvärgschnauzer![]()
Både Esko och Ecco stod med sedan tidigare. Sambon var den som kom med Ecco. Jag tyckte väl det kändes lite för lukt Decco i denna kullen men han står på sigEsko/Esco eller Ecko/Ecco?
Har dock ingen koll på hur vanligt det är bland brukshundar.
Extra är också fint.
KaxJag behöver hjälp med namn på hane på K!
Jag behöver hjälp med namn på hane på K!
Jag fastnade för Lillipup - lät så gulligtJag är världens pokémonfanKommer definitivt ha en kull med tema hundlika Pokémon!
Growlithe, Vulpix, Zorua, Furfrou, Eevee, Rockruff, Absol![]()