Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft en Holger - en rynkig liten shar-peiHolger vore ju jättekul, min pappas hatade mellannamn och så heter pappahunden Fridolf. Gubbnamn ftw!
Kända styggingar så det jinxar ordentligtJag spånar på teman inför nästa kull - är ute i god tid då det är typ 8 månader till planerad parning
Haft en uttrycksfull kull, en Ben & Jerry kull och en kriminalkull. Vad tusan ska nästa bli tro
Kända styggingar så det jinxar ordentligt
Freddie Kuger, Bonnie och Clyde, Billy the Kid....
Så kommer lilla Hubbe framstå som ett litet lamm sen
och Hubbe tillhör Ben & Jerry kullenKända styggingar så det jinxar ordentligt
Freddie Kuger, Bonnie och Clyde, Billy the Kid....
Så kommer lilla Hubbe framstå som ett litet lamm sen
Dokusåpa? Litteraturklassiker? James Bond? Obskyra band och artister från 80-talet?Jag spånar på teman inför nästa kull - är ute i god tid då det är typ 8 månader till planerad parning
Haft en uttrycksfull kull, en Ben & Jerry kull och en kriminalkull. Vad tusan ska nästa bli tro
Jag spånar på teman inför nästa kull - är ute i god tid då det är typ 8 månader till planerad parning
Men huhPokémon?
Men huh
Rattata, Golbat och Oddish (hahaha, tänker på Otis där) var ju helt okejMånga balla namn ju
https://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_över_Pokémon
Du måste döpa en till Wigglytuff då
Rattata, Golbat och Oddish (hahaha, tänker på Otis där) var ju helt okej
Men jösses - hade ingen aning om hur många det fanns Finns ju så det räcker till en hel livstid med valpar
Bara köra dom i bokstavskullarJa, du ser. Och Wigglytuff då
Perfekt, du kan köra samma tema resten av ditt liv nu
Bara köra dom i bokstavskullar
Då måste jag nog behålla en tik med namnet Heffaklumpens Roggenrola eller om den är extra gullig, får den heta Heffaklumpens Lillipup (den sista blev jag lite sugen på haha)Tycker absolut att du ska köra med pokemon
Jigglypuff - det kan jag gå med påJa, du ser. Och Wigglytuff då
Perfekt, du kan köra samma tema resten av ditt liv nu
Då måste jag nog behålla en tik med namnet Heffaklumpens Roggenrola eller om den är extra gullig, får den heta Heffaklumpens Lillipup (den sista blev jag lite sugen på haha)
Hur vet man vad som är kill-och tjejnamn.....eller får man helt enkelt gå efter vad man själv tycker
Fasiken, nu har ni kör fast mig på detta
Fenrir var ju ett fränt namn på en HH eller Belgare.Har börjat fundera på namn till nästa hund! Löser sig saker och ting så kanske det blir en holländare, eller så blir det en belgare. Fenrir, Floki, Birk, Odd, Tor, Grim och Troll funderar jag på! Någon som har lite liknande namn?