Den stora namntråden

Jag behöver er hjälp till bebisnamn till ett gäng grönisvalpar som min är pappa till :love: på H till både tikar och hanar. De finns inte i Sverige så helst inga svenska namn.
 
Jag behöver er hjälp till bebisnamn till ett gäng grönisvalpar som min är pappa till :love: på H till både tikar och hanar. De finns inte i Sverige så helst inga svenska namn.
Vilket land handlar det om? Tänker att det blir enklare om en ska fundera på typ Norska namn eller japanska liksom :D (och är det något särskilt tema eller liknande?)
 
Vilket land handlar det om? Tänker att det blir enklare om en ska fundera på typ Norska namn eller japanska liksom :D (och är det något särskilt tema eller liknande?)

Bra följdfråga, tänkte inte på det. Valparna finns i Finland, har en mamma med bl.a. italienska linjer och sen min hane som är finlandssvensk, dvs finsk import som bor i Sverige.
 
Bland dessa fanns ju några riktigt bra tack så mycket. De behöver inte vara så seriösa så har du såna mindre seriösa med så shoot.. :banana:
 
Börjar bli lite stressad nu över att vi inte kommit på ett lika bra namnalternativ till en ev. hane som vi har till en tik. Det är ju BARA halvåret kvar tills tiken paras. :eek::D
Vill ju ha ett bra hannamn på D, NU!
:bump:

Har några som jag gillar, men inget som jag älskar. Tiknamn har jag redan hittat det perfekta så jag lär ju bli något besviken om jag inte hittar ett perfekt hannamn :o
 
Happ, har nått halvår på mig nu att klura ut E-namn.
Och snälla ni, skärp er nu.
-Inga långa namn.
-Inga människonamn
-Inga namn som ligger på var å var annan topplista.
Lättropat, ska kunna sägas i alla tonlägen.
Svärmor fick 2 glas vin här i Lördags och hennes namnförslag var bottennapp så det räckte. Edrogan, Eugen, Efrahim.....suck.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 943
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 759
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
36
· Visningar
2 143
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 795
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp