@nordingran Då vill jag föreslå den alternativa stavningen Meeko, som tvättbjörnen i Pocahontas Sambon föreslår Kjell(tie)Men Miko är ju mysigt och behöver inte alls låta som Nikki! Säger inte "Mikko"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@nordingran Då vill jag föreslå den alternativa stavningen Meeko, som tvättbjörnen i Pocahontas Sambon föreslår Kjell(tie)Men Miko är ju mysigt och behöver inte alls låta som Nikki! Säger inte "Mikko"
@nordingran Då vill jag föreslå den alternativa stavningen Meeko, som tvättbjörnen i Pocahontas Sambon föreslår Kjell(tie)
@nordingran Då vill jag föreslå den alternativa stavningen Meeko, som tvättbjörnen i Pocahontas Sambon föreslår Kjell(tie)
Jag behöver tiknamn på C! Det måste vara bilmodell/märke.
Nej, det blir ingen Citroën.
Nej nej nej.Snälla?
Cittra?
Jag behöver tiknamn på C! Det måste vara bilmodell/märke.
Nej, det blir ingen Citroën.
Vilket land handlar det om? Tänker att det blir enklare om en ska fundera på typ Norska namn eller japanska liksom (och är det något särskilt tema eller liknande?)Jag behöver er hjälp till bebisnamn till ett gäng grönisvalpar som min är pappa till på H till både tikar och hanar. De finns inte i Sverige så helst inga svenska namn.
Vilket land handlar det om? Tänker att det blir enklare om en ska fundera på typ Norska namn eller japanska liksom (och är det något särskilt tema eller liknande?)
Draghundar? Hakki Hälinen?Jag behöver er hjälp till bebisnamn till ett gäng grönisvalpar som min är pappa till på H till både tikar och hanar. De finns inte i Sverige så helst inga svenska namn.
Insåg nu att det kanske är Groenendaels du menar och inte grönlandshundar, synd!Draghundar? Hakki Hälinen?
Oj då var lite otydlig med grönis såg jag groenendael är det en av belgiska vallhundarna men den var bra om det hade varit draghundar absolutDraghundar? Hakki Hälinen?
På lite mer rätt (och kanske mer seriöst) tema:Oj då var lite otydlig med grönis såg jag groenendael är det en av belgiska vallhundarna men den var bra om det hade varit draghundar absolut
Tack tack tack! Sparar den listan! Men tyvärr har ju @Voff snott alla de bra namnen.Chrysler?
Corvette
Cobra
Chery
Chana
Charlette
Ceco
Civic
Corsa
Carol
Cherry
Corolla
Cortina