Ipod är inte ett alternativ efter att du träffade en galen wachtel som heter så..?
IPod är ju inte dumt heller.. fast då lär det bli "paddan" som vardagsnamn.. haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ipod är inte ett alternativ efter att du träffade en galen wachtel som heter så..?
Daichi stod med på min lista för att jag typ "hittat på det själv", men betyder det något speciellt?
Dai = stor på japanska. Chi fick jag googla och det kan betyda antingen jord/land eller visdom/intellekt
Du är alltså redan beredd på att den kanske inte kommer passa som "Stort intellekt"
IPod är ju inte dumt heller.. fast då lär det bli "paddan" som vardagsnamn.. haha
Ja, han har massor med namn till vardags Podden, Ipoden, Ippis, Ippen, osv osv
Så kul när man ropar "Ippiiiiis!" och så kommer 30kg wachtel dundrande
Hane?Hej hej, en fransk bulldog pojke nummer 2 är på intågande och vill ha ett namn som klingar bra med Bilbo men nu står det rätt stilla huvudet. Har ni några förslag?
Hej hej, en fransk bulldog pojke nummer 2 är på intågande och vill ha ett namn som klingar bra med Bilbo men nu står det rätt stilla huvudet. Har ni några förslag?
Fortsätt på sagan om ringen-temat kanske?
Bagger
Frodo
Aragon
Gimli
Legolas
Gollum
Torin
Bombur
Nori
Kili
Dwalin
Boromir
Pippin
Took
Elrond
Hej hej, en fransk bulldog pojke nummer 2 är på intågande och vill ha ett namn som klingar bra med Bilbo men nu står det rätt stilla huvudet. Har ni några förslag?
Greta-Bengt Tyrannosaurus SPÄKPLUMPEN efternamnFår man önska namnförslag till tvåbenta också?eller måste jag göra det på förälder?
Greta-Bengt Tyrannosaurus SPÄKPLUMPEN efternamn
Sådär, nu var det löst
Vad är det för jämställt trams? Säg bara att jag bestämt och så behöver ni inte diskutera det?Problemet är att vi är två som ska enas