Den planerade buketräffen

Sv: Den planerade buketräffen

OJ?! Jag vet inte vad jag ska säga. Grattis? Eller...?
Nyfiken som jag är undrar jag förstås hur ni tänkt göra med alla hundar och övriga djur, kommer ni dela upp dom? Ska ni sälja huset eller kommer någon bo kvar?

Sen kanske man ska läsa alla svaren i tråden istället för att upprepa frågor... :cool: :angel:

Jag säger också oj :eek:

Är en av de som trodde att ni skulle sitta på ålderdomshemmet och hålla varandras händer :D Ja nu känner inte jag dig, men av vad man fått känslan av när man läser här.

Men hoppas allt blir bra :)
Kommer du ha med någon egen hund när du flyttar?

Det är väl ungefär vad alla i vår omgivning också trott att döma av reaktionerna..

Jag tar under inga omständigheter med nån jakthund till lägenhet och jag har ju tillgång både till de som finns här + 2 till + jaktmark på 2 ställen, så det är ett ickeproblem trots att jag mest troligt bor hundlös.

Något har jag väl känt på mig iom att träfftråden legat på is, trodde att det kanske var pga små Fauvar.
När singeltråden kom så insåg jag naturligtvis att träffen inte skulle bli av, tråkigt för oss som sett fram emot det, men det verkar inte som utvecklingen är tråkig för dig.
Man får väl gratta till nya civilståndet!
:idea:
PS, singel är toppen o visst kan man ha hund i lägenhet, dock inte alla. DS

Jo, jag har bott i lgh tidigare med hund, men jakthundarna tar jag inte med, de behöver få spåra regelbundet och sedan under jakten få komma ut som de är vana för att inte bli fnollriga. Det bästa för hundarna är att stanna här och det är ju vad som är viktigt i sammanhanget.. Inte mina egokänslor som helst vill ta med allihop :o

Jag har rätt kul redan nu som nybliven singel, men på jakt efter nån ny är jag inte i brådrasket. Har massor med roliga saker jag vill göra och att hitta en ny karl är inte högst upp på listan ;)

Nämen oj, det väntade man sig inte :o men skönt som sagt att ni skiljs som vänner (: men helt hundlös kan du ju inte vara :p hur ska det gå? (: blir strumpan kvar hemma på gården oxå då?
Men lycka till med allt! (:

Helt förståeligt och det är nog fler än jag som listat ut att den inte blir av med tanke på att träff-tråden inte är uppdaterad på länge :)

Skönt som sagt att du är nöjd med hur det blir!

Det är ju ingenting som hindrar att hunden spårar och jagar även om den sover i en lägenhet på nätterna, men så länge upplägget funkar för dig så.

Jag kommer ju att bo lite väl långt från de jaktmarker jag har att tillgå för att det ska vara riktigt smidigt att hålla jakthundarna i trim på alla sätt inför jakten om man säger så ;)

Hund lär jag nog skaffa; ja, men det blir inte det första jag gör ;)

Hund lär jag nog skaffa; ja, men det blir inte det första jag gör ;)

En liten Leonbebbe kanske?
large-DSC_04142.JPG

Gissa fotografen.

Eller en sån här?
large-newPoppis.jpg

Blir det en hund, så blir det en blt bedlingtonterrier och inget annat!

Som flera andra så hade jag min aningar då tråden verkade falla i glömska. Himla trist, men samtidigt fullt förståeligt. Lycka till med det "nya" livet! :)

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
782
Senast: Fetaost
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 136
Senast: Liran
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 365
Senast: Acto
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 136
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18