R
Raderad medlem 6459
Äsch, om vi var på skolgården skulle du dra mig i flätorna. You lööööööööööv me!
Äsch du kom på mig! Du vet vad man säger; kärlek börjar alltid med bråk! Boys will be boys! Ropa inte hej! Etcetera!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, om vi var på skolgården skulle du dra mig i flätorna. You lööööööööööv me!
@Dentaku din avatar skrämmer mig. var bara tvungen att säga det. konstruktiv kritik etc.
OhmygodinjesusheavenAvatar? Det är en bild på mig. Grå, luddig, stelt leende, små stirriga ögon. Och sprider iskyla var jag än går.
Avatar? Det är en bild på mig. Grå, luddig, stelt leende, små stirriga ögon. Och sprider iskyla var jag än går.
Ah. Jag har alltid trott att det är en haj. (Konstruktiv kritik)Avatar? Det är en bild på mig. Grå, luddig, stelt leende, små stirriga ögon. Och sprider iskyla var jag än går.
Tack! Hårdbantning och fettsugning!.... och så smal du har blivit!
Ah. Jag har alltid trott att det är en haj. (Konstruktiv kritik)
Men... brukade inte den blinka?Avatar? Det är en bild på mig. Grå, luddig, stelt leende, små stirriga ögon. Och sprider iskyla var jag än går.
Men... brukade inte den blinka?
Jag var lite rädd att det var jag som var knäpp eller att datorn segade som fan. Vet inte vilket av alternativen som är mest trolig (eller upprörande).Jo, men jag ändrade lite i den och orkade inte göra det i ett program där jag kunde behålla blinkningen samtidigt. Jag har kvar originalet så när man minst anar det så kommer det en blink!
Hur länge satt du och stirrade på avataren och väntade på blinkningen?Jag var lite rädd att det var jag som var knäpp eller att datorn segade som fan. Vet inte vilket av alternativen som är mest trolig (eller upprörande).
Hur länge är det rimligt att vänta på att en haj ska blinka?Hur länge satt du och stirrade på avataren och väntade på blinkningen?
42?Hur länge är det rimligt att vänta på att en haj ska blinka?
Öl?sekunder?
Timmar?
Dagar?
Årtionden?
Millennier?