Den onämnbara lösningen - Buke-style

Alltså, jag har bara läst första inläggen och nu får ni tycka precis vad ni vill om mig i skrift för jag lovar att inte ta upp alls åt något håll,,,,,,typ. :p

(Iallafall inte innan nån skrivit nåt.)

*Går och försöker dränka mig i duschen ikväll igen.*

Jo, men jag ändrade lite i den och orkade inte göra det i ett program där jag kunde behålla blinkningen samtidigt. Jag har kvar originalet så när man minst anar det så kommer det en blink!
:up: Jag var lite rädd att det var jag som var knäpp eller att datorn segade som fan. Vet inte vilket av alternativen som är mest trolig (eller upprörande).

Hur länge satt du och stirrade på avataren och väntade på blinkningen? ;)
Hur länge är det rimligt att vänta på att en haj ska blinka? :angel:

giphy.gif

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
886
· Visningar
27 706
Senast: EZMK
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 795
Senast: Rosett
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 014
Senast: skiesabove
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 187
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar