Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad hände med den gamla trakhenern?
@fio Terränghinderna bakom dressyr- och hoppbanorna fanns där förra året med. Kanon att kunna hoppa fram en liten slinga!
@Novali01 I helgen har du ju ett utmärkt tillfälle att få sparka på mig och Chatsi!
Jag behöver nån som skriker "Mer galopp" på framhoppningen till banhoppningen.
Min söta sambo försöker hjälpa till och säger saker som: "Hon slog i hindret med bakbenen". Konstigt nog hjälper inte det?
Jag har litegrann gjort det med Långa hästen nu i sommar, och i går hoppade han en slinga i Enköping alldeles precis som det ska vara; inget tittande, inget tvekande någonstans, inget funderande, bara hoppa. Duktiga Långa hästen. Nu hoppas jag bara att han inte är alldeles utmattad till helgen.Ibland är det ju mängdträning som gäller för unga hästar. Jag gillar att köra "ridlägerprincipen" när de är tittiga och osäkra.
Vad hände med den gamla trakhenern?
@fio Terränghinderna bakom dressyr- och hoppbanorna fanns där förra året med. Kanon att kunna hoppa fram en liten slinga!
@Novali01 I helgen har du ju ett utmärkt tillfälle att få sparka på mig och Chatsi!
Jag behöver nån som skriker "Mer galopp" på framhoppningen till banhoppningen.
Min söta sambo försöker hjälpa till och säger saker som: "Hon slog i hindret med bakbenen". Konstigt nog hjälper inte det?
Trakhenen var lite väl gammal, rutten och hade som sagt lite otrevliga hyresgäster..
Blir en grav där och en ny fin blank trakhen bredvid .
(Blir ni medlemmar så får man förresten hoppa de små Terränghinderna där när ni vill , behövs ingen tränare och är en trevlig liten runda ^_^.)
Nej nej, det kallas uppvärmning!Jag har litegrann gjort det med Långa hästen nu i sommar, och i går hoppade han en slinga i Enköping alldeles precis som det ska vara; inget tittande, inget tvekande någonstans, inget funderande, bara hoppa. Duktiga Långa hästen. Nu hoppas jag bara att han inte är alldeles utmattad till helgen.
Säger ju det, ni är fuskisar hela högen!
Sååå. .. jag ska inte måla den med högblank vit färg och lägga en marklinje med små speglar?Blank????? Nej nej och åter nej!!! Måla den genast brun! Inga blanka självlysande saker nu för bövelen gaah
Sååå. .. jag ska inte måla den med högblank vit färg och lägga en marklinje med små speglar? .
ja ^_^ så ser man hindret klart och tydligt flera km innan omöjligt att missa!Det tycker jag låter som en strålande idé!
ja ^_^ så ser man hindret klart och tydligt flera km innan omöjligt att missa!
är så fint numrerat nu så det är helt omöjligt att rida fel .Eller hur, så de inte rider fel nu när de har tränat på den gamla.