Skulle tro att hon får sin unge på kvällen/natten/tidig morgon, dvs när hon är i boxen.Men hallå. Hur ska man då hålla koll hela tiden...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle tro att hon får sin unge på kvällen/natten/tidig morgon, dvs när hon är i boxen.Men hallå. Hur ska man då hålla koll hela tiden...?
Och då är hela helgen förstörd?Ingen mus, ingen okapi
På sidan står att de flesta föder i Skumringen.Men hallå. Hur ska man då hålla koll hela tiden...?
Och då är hela helgen förstörd?
På sidan står att de flesta föder i Skumringen.
Antar att det är skymningen?
Ja jag skrattade gott..Mm. Skumringen
Ja jag skrattade gott..
Tänkte på skum som i skumbanan
Hon får ju INTE vara brunstig! Då har vi ju typ 1,5 ÅR att vänta på ungenNu kissade hon. Såg nästan ut som att hon blinkade efteråt, sådär som ston i brunst gör.
Hon får ju INTE vara brunstig! Då har vi ju typ 1,5 ÅR att vänta på ungen
Nu går jag och lägger pussel istället..
När vi var i Danmark för att köpa häst och kollade på ett gäng 1-2 åringar sa mitt sällskap "kan vi få se dem springa lite?".
-Springe?!
-Ja
-Neej blablabla
(sen la jag mig i och sa att vi inte ville se ettåringarna hoppa utan bara röra sig lite )
Säkert nån jäkla älgloppaOch nu några minuter senare fick hon rejält fnatt. Kosparkar och spring. Verkar vara lite upprörd, hon velade vid dörren.
Eller så gör okapisar sådär för å skaka fram ungen..Säkert nån jäkla älgloppa
Eller innan de ställer sig å käkar med röven mot kameran...Eller så gör okapisar sådär för å skaka fram ungen..
Plus att "hoppe" är ju inte riktigt samma sak som här...
Jaha trodde vattnet gick..
Men hon var så lugn så kissade kanske bara..