den bomlösa westernsadeln?

B

Balans

har någon av er nån erfarenhet av de bomlösa westernsadlarna? har hört att det är många som beställt den (såg det på några som sålde bomlöst) men inte hört om någon som rider i den. intresserad somsagt av den bomlösa westernsadeln...

nån som vet något? pos/neg?

Sv: den bomlösa westernsadeln?

Det finns ju fyra typer av bomlös westernsadel, Star Trekk, Torsion, Sportssaddle och Barefoot.

Vilken menar du??

spelar ingen roll! vill bara höra om det är någon som rider i en westernmodell.. inte hört att någon har gjort det! nån som känner skilland mellan vanlig westernsadel(med bom) och den bomlösa..??

De är ju alla ganska nya i sverige så det kanske inte är så många som har testat än.

nä.. tyvärr verkar det inte vara bättre än så..

Liknande trådar

Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
493
Senast: iNHALE
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 074
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 501
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 424
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka