Red_Chili
Trådstartare
Jag tycker verkligen inte att du ska ha dåligt samvete, inte ens om du inte hade haft hjälp av vänner utan bara kunnat ta ut dem på rastningsrunda. Det blir så ibland och hundarna brukar ha förståelse för det. Så släpp det dåliga samvetet och försök få i dig bra mat, sov massor och gör vad du kan för att bli bra igen. Jag hoppas att du snabbt blir frisk från det där eländet!Känner mig som världens sämsta hundägare just nu Idag är sjunde dagen med feber, hosta och en enorm trötthet. Spenderar typ 22 timmar/dygn i sängen eller på soffan, och sover nästan hela tiden. Idag kom svaret från provtagningen för covid-19, positivt såklart... Hundarna är självfallet extremt uttråkade. Jag försöker göra så mycket jag orkar, klickerträna lite inomhus, gömma godis och ge foder fryst i kong. Vi tar oss dock bara ut på korta, långsamma rastningsrundor runt huset, jag orkar verkligen inte mer innan det känns som att benen ska vika sig.. Har som tur är gulliga anhöriga och vänner som tar med sig mina hundar på långpromenader och häng på brukshundsklubben. Ikväll är hundarna hemma hos en vän så dom får ändå lite miljöombyte och möjlighet att leka och springa av sig med hennes två hundar. Vet att dom överlever en vecka eller två med mindre aktivitet men har ändå hemskt dåligt samvete