Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en tonåring i huset.
Fullkomligt odräglig.
Vågar inte lämna honom på nedervåningen om nätterna och han törs inte gå i trappor så jag bär upp honom till sovrummet på kvällen. Igår morse kissade han i min säng medan jag låg där. Nu idag upptäcker jag att han gnagt på mina kläder under natten.
Nån som vill köpa en pappishane för en spänn?
Mina blir bara förvirrade av rävar. Man kan se hur det riktigt snurrar i skallen på dem. "VILT! JAGA! Eeeeh, vänta nu, vad fan är det för något? Jaga? Nä? Hund? Nä? Leka? Nä... Eeeeh..."Frej ville jaga räv ikväll . Jag vet inte om han tyckte den liknade en stor ekorre eller om han faktiskt tycker det är vettigt att jaga rävar. Misstänker starkt att det skulle blivit
1-0 till räven.
Visst är det härligt med tonåringar? Min första hund som tonåring bet sönder sladden till min datorladdare, ett par loafers av modell som inte finns att köpa i Sverige, gnagde sönder ett av köksbordsbenen, åt upp fransarna på den persiska mattan och en rad andra saker. Han tyckte dessutom som valp extra mycket om att bajsa på samma matta.Jag har en tonåring i huset.
Fullkomligt odräglig.
Vågar inte lämna honom på nedervåningen om nätterna och han törs inte gå i trappor så jag bär upp honom till sovrummet på kvällen. Igår morse kissade han i min säng medan jag låg där. Nu idag upptäcker jag att han gnagt på mina kläder under natten.
Nån som vill köpa en pappishane för en spänn?
Duktig tjej!Jag mår bättre och har fått tillbaka min ork, så nu blir det ordentlig motion varje dag. Och nu är min lättsamma fina vovve tillbaka. Känns så skönt att det bara var det som var ”felet” och inget annat
Härom dagen i skogen sattes hon verkligen på prov när en rådjursmami med pytteliten unge sprang förbi mitt framför ögonen på henne. Hon var som alltid okopplad. Hon skvallrade sen ställde hon sig och bara stirrade. Spänd såklart och med blicken fixerad, men hon gjorde ingen ansats att röra sig. Jag behövde inte ens säga åt henne att stanna. Så nu är det konstaterat, den här hunden har absolut noll jaktinstinkt.
Visa bifogad fil 54628
Mina blir bara förvirrade av rävar. Man kan se hur det riktigt snurrar i skallen på dem. "VILT! JAGA! Eeeeh, vänta nu, vad fan är det för något? Jaga? Nä? Hund? Nä? Leka? Nä... Eeeeh..."