Så lyxigt!
Tack Kände att ska jag ändå lägga pengar på att förstora hundarnas uteutrymme, är det lika bra att göra det ordentligt på en gång, så att det står sig ett tag
Hundarna "bor" nu större än mig btw, mitt hus är bara 85 kvm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så lyxigt!
Min första tanke - Undrar vad det där är för spännande parasitNu känner jag mig som en trådspammare, ursäkta Men titta vad som trillade ut när vi lekte ikväll; Marvins sista mjölktänder! Jag har funderat på när man ska boka tid för att dra ut dem, han är ju över halvåret nu, men har valt att ge honom lite tid till att tappa dem själv. Så himla glad att de lossnade nu!Visa bifogad fil 50181
Kanske skulle det kunna vara därför han blev så hängig igår?
Tandfe parasit?Min första tanke - Undrar vad det där är för spännande parasit
Är bara lite miljöskadad
Det finns säkert några mysiga varelser som bor i munhålan Jag ska inte googla. I kväll.Tandfe parasit?
En av dom är styngflugaDet finns säkert några mysiga varelser som bor i munhålan Jag ska inte googla. I kväll.
Nej nej nej till Laddas knölarSuck, kommer nog att behöva ta bort den trasiga delen av Floyds tå i alla fall. Det läkte ju inte ihop utan bildade en ”falsk led”, och sedan senaste återbesöket har det trasiga flyttat sig som åt sidan och tagit trampdynan med sig. Just nu använder han huden mellan tårna som trampdyna för den tån han är, vad jag kan se, smärtfri just nu - rör sig obehindrat i skog och mark utan någon rörelsestörning från det benet, men det kommer ju aldrig att hålla i längden. Tänker att det också, om inte annat så småningom, borde göra ont i bendelen som jag antar sticker ut där? Det finns ju liksom ingen direkt dämpning... Det har blivit mycket mera de senaste två dagarna, så jag får ringa veterinären i morgon.
Visa bifogad fil 50146
Hans tunga ligger på trampdynan....
Har även hittat två små knölar i juvret på Ladda, så jag får väl försöka ta dem på samma dag eller något... Detta året skulle det ju bli mindre veterinärkostnader, hade jag tänkt...