Deltagarlista Falsterbo?

F

fnorr

Nâgon som vet var pâ deras hemsida man kan hitta deltagarlista ryttare/hästar?

Har inte hittat ngn.....

Sv: Deltagarlista Falsterbo?

*kanpplån*:angel:

Nån som vet när falsterbo sänder på tv om dom gör det?

klicka på resultatknapen nere till vänster. Då får du upp startlistorna som är klara. + resultat och liveresultat.

Tippar på att hon vill ha en lista över alla ryttare och så står det alla hästar de har med sig och tävlar med bredvid.

Är det någon speciell ryttare du är ute efter så funkar ju sökfunktionen. Då får du upp namn, klubb, vilka klasser mm.

Det tänkte jag inte pâ.....ville veta ifall Sullivan frân mitt numera "gamla" hemland kom till start dâ han gjorde illa sig i senaste Lummen......nu har jag sett att han är ok och gick 0+4 i Nations. Härligt

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev tysk seger i grand prix-hoppningen under Falsterbo Horse Show. Sandra Auffarth på hästen Quirici vann efter att ha bjudit på...
Svar
0
· Visningar
144
Senast: Gunnar
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 998
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nio dagars hästfest står på agendan när Falsterbo Horse Show drar igång. Här hittar du allt du behöver veta för att hänga med under...
Svar
0
· Visningar
127
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Måndagen på Falsterbo Horse Show bjuder på tävlingar för unga hästar i hoppning och dressyr. Dagen startar med 5-åringarnas Folksam Open...
Svar
0
· Visningar
147
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka