Ja, hon ba "skit i leksaken. Var är den där snygga snuzzen? Inte bakom planket? Nähä. Hejdå, drar till matte!"Hade absolut inte gjort det bättre själv! Men alltså så söt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, hon ba "skit i leksaken. Var är den där snygga snuzzen? Inte bakom planket? Nähä. Hejdå, drar till matte!"Hade absolut inte gjort det bättre själv! Men alltså så söt
@Bison har ni provat någon av Dog Copenhagens selar? Jag har en Comfort Walk Air och en Comfort Walk Pro till Lova. Air sitter helt klart bäst på henne och så slipper hon att man trär den över huvudet, plus att den är väldigt reglerbar.
Pro är lite liten i halsen samtidigt som den är stor runt bröstkorgen, tycker jag. Så det kanske vore något för Harry? Lovas är utspänd på max framtill (blir lite stort när hon går, men annars blir det för jobbigt att dra på den) och på minsta läget runt bröstkorgen.
Haha ok.Pro blir för klumpig, han är ju väldigt tanig och smal mellan frambenen
Kommer antagligen fungera bra när han grovnat till sig men nu är han gänglig och benig tonåring
Air har jag dissat pga att jag inte tycker de är fina
Haha ok.
Mattar får vara kräsna.Kräsen matte
Jag gillar den Hurrta han använder mest, men en storlek större blir alldeles för stor runt halsen.
Tre Ponti sitter bra men han kan backa ur dem den lilla råttan
Behöver vara en y-sele som är mjuk och lätt, liten i halsen och ordentligt ställbar runt bröstkorgen.
I fin färg
Mattar får vara kräsna.
Jag hade mest som krav att de skulle vara lätta att ta på/av, sitta bra på hunden OCH finnas i lila eller rosa. Löste det senare med att köpa ena modellen i lila och den andra i rosa.
Så färgen var viktigare än resten av utseendet.
Men jag ville inte ha någon sådan modell där man måste lyfta framben och greja för att ta på. Blä. Enkelt, ska det vara! Annars hade husse lagt in en protest och vägrat gå ut med hunden.
Husse är kräsen och ger upp på en gång.Haha, färg är viktigt
Harry trär i benet själv så det är som att ta på ett halsband och sen knäppa