Pilot
Trådstartare
En bild från i somras på min lilla räka.
Ska vi köra en presentationsrunda nu i starten?
Här är den gamla tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte kört sparkcykel men hade nog resonerat som dig att han hade varit lättare mål med cykeln () och att med sparken kommer man mer på samma nivå. Eller ja..Har funderat lite på ett bra sätt att motionera Harry när han blir lite äldre. Han älskar att springa och vill helst att man ska springa med honom. Jag är för skruttig i kroppen för att springa själv dessvärre. Cykel känns lite risky eftersom han är så liten och gärna är lite överallt. Har tittat lite på sparkcykel och hittat med större hjul som funkar även på grusväg. Jag sparkar omkring en del på jobbet och det funkar bra och är roligt
Någon som kör sparkcykel med sin hund?
Jag har inte kört sparkcykel men hade nog resonerat som dig att han hade varit lättare mål med cykeln () och att med sparken kommer man mer på samma nivå. Eller ja..
Har funderat lite på ett bra sätt att motionera Harry när han blir lite äldre. Han älskar att springa och vill helst att man ska springa med honom. Jag är för skruttig i kroppen för att springa själv dessvärre. Cykel känns lite risky eftersom han är så liten och gärna är lite överallt. Har tittat lite på sparkcykel och hittat med större hjul som funkar även på grusväg. Jag sparkar omkring en del på jobbet och det funkar bra och är roligt
Någon som kör sparkcykel med sin hund?
Nu var det inte cykel du bad om råd om men jag har komando för att gå framför ”varsågod” och bakom ”back” sen har det blivit ett för akta dig eller att jag närmar mig också men de vet jag inte vad jag gör
Jag rastar innan o när vi cyklar vill jag att de är uppmärksamma på mig. Gry börjar lära sig fot med.
Sen kör jag just nu bara på grusvägar. Ska öva på stigar o så med men Gry är lite överallt än så länge med