HeleneK

Trådstartare
Jag ska ha en tjejmiddag hemma på fredag, varav några som kommer aldrig varit hemma hos mig tidigare.

Jag är inte speciellt huslig, men vi har ett stort hus med några nyrenoverade rum och några som inte är klara ännu, så det finns gott om utrymme för mysifieringar :D

Jag skulle vilja ha lite tips på hur man skulle kunna dekorera med ljus, blommor och annat skoj för att det ska se riktigt mysigt och hemtrevligt ut.

Så kom med era bästa tips, gärna bilder!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 680
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
13 093
Senast: MML
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
4 370
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V