Får tillbaka 4 k plus att jag ska deklarera reseavdrag. Jag har inte kontrollräknat uppgifterna ännu, har läst att det blivit fel i flera deklarationer som kommer ändras i efterhand, men jag kunde inte se något uppenbart fel i min vid första kollen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får tillbaka 4 k plus att jag ska deklarera reseavdrag. Jag har inte kontrollräknat uppgifterna ännu, har läst att det blivit fel i flera deklarationer som kommer ändras i efterhand, men jag kunde inte se något uppenbart fel i min vid första kollen.
Nej inte ännu. Jag väntar på två rättade som inte kommit.Har du bara fått en deklarationsblankett så bör det vara rätt. Jag fattade det som att det bara var ett antal som skickades ut den 3e mars som var fel. Och alla dessa har fått nya
Jag tror du ska kunna se om du loggar in på skatteverket nu ändåAlltså jag måste verkligen ta mig i kragen och skaffa kivra Väntan är olidlig
Oj måste kolla!Jag tror du ska kunna se om du loggar in på skatteverket nu ändå
Likadant för sambonDrygt 10 000 får jag tillbaka. Blir nog att bara göra nått litet som är roligt för pengarna och sen spara resten