Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut!Hehe...Är det någon som är intresserad av hur det går för mig och vad som händer i mitt liv?![]()
Hehe...Är det någon som är intresserad av hur det går för mig och vad som händer i mitt liv?![]()
Hehe...Är det någon som är intresserad av hur det går för mig och vad som händer i mitt liv?![]()
Apropå det där med text och bild, jag gillar tinder och dess smidighet, men tror att jag ännu mer hade gillat en app som var som tinder fast "tvärtom". Att det första man ser och sveper på är bara presentationen, så kan man välja att trycka fram bilder på de presar man blir intresserad av. Jag sveper i stort sett aldrig bort personer bara utifrån bilden utan klickar alltid upp infon och blir less när det inte finns nån. Så det skulle vara smidigare att se den direkt.
Apropå det där med text och bild, jag gillar tinder och dess smidighet, men tror att jag ännu mer hade gillat en app som var som tinder fast "tvärtom". Att det första man ser och sveper på är bara presentationen, så kan man välja att trycka fram bilder på de presar man blir intresserad av. Jag sveper i stort sett aldrig bort personer bara utifrån bilden utan klickar alltid upp infon och blir less när det inte finns nån. Så det skulle vara smidigare att se den direkt.
Jag är lite för nyvaken för att kunna tänka ut något bra svar på allt, men hoppas såklart att du får ordning på dina tankebanor och ditt måendeUsch det är så rörigt i mitt huvud. Från glad och sugen på massa dejting till ensam, tom och med ett oöverstigligt bagage på nolltid. Jag vet inte vad jag vill. Och vad jag klarar.
Jag har i alla fall konstaterat att jag har enorma problem med tillit, jag förstår ju varför.
Med den jag träffar lite då och då har vi kommit överens om kravlöst. Vilket jag verkligen vill, jag swajpar fortfarande tex. Men ändåså blir jag så ledsen och nära på panikslagen, beredd att bara skita i allt, när jag ser att han har bytt bild på tinder tex. Det sitter så jäkla hårt det där med känslan av att bli ratad. Jag blir galen på det.
Nu har jag inte sovit alls i natt utan grubblat. Och ägnat mig åt den destruktiva sysslan att söka bakåt i min och exets konversationer till den riktigt jobbiga tiden. Blä.
Inga matcher får jag heller. Installerade tinder igen för någon vecka sen men det verkar dött.
Jag funderar på att kontakta J, som det rann ut i sanden med och som jag inte skrivit med på en månad. Men det är ju bara för eventuell egoboost/bekräftelse och jag vet inte om det egentligen är så bra just nu. Dessutom är jag (såklart) livrädd för att han inte ska vilja ha med mig att göra.
Så. Slutgnällt. Om några timmar åker jag till Portugal på konferens.
Jo radera konversationen vore ju bra. Ta bort allt i övrigt kan jag inte eftersom vi har mycket samarbete kring barnen.Jag är lite för nyvaken för att kunna tänka ut något bra svar på allt, men hoppas såklart att du får ordning på dina tankebanor och ditt måendeNär det gäller att läsa konversationer med exet, om du känner att det bara är självdestruktivt att läsa dem, kan du inte radera allt? Ta bort allt(!) som har med exet att göra, så att du slipper må dåligt pga sådant. Sedan tillitsproblemen kanske det vore läge att snacka med psykolog om? eller skriv ner allt (för dig själv) och se om du kan ändra tankebanorna där på något vis.
Smart idé! Får göra det om jag börjar tindra igen, just nu är jag utloggad.Du kan ju ställa frågan till de som gjort Tinder om de skulle kunna tänka sig att lägga in det som ett alternativ i appen? Borde inte vara särskilt svårt rent tekniskt att erbjuda båda möjligheterna.![]()