@the_connemara Förstår jag dig rätt att det var en introföreläsning om din diagnos?
Yes och nästa grej är en kurs i fler steg på 1177
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@the_connemara Förstår jag dig rätt att det var en introföreläsning om din diagnos?
Vi var alla med i samma Facebook-grupp, sen skapade några av oss en Snapchat-grupp. Tror vi har snackat i över två månader, ibland har folk träffats en och en. Förra helgen var första gången vi träffades sex stycken, då tog vi en tre timmar lång promenad utomhus. Sen är det några som är partners så de träffas såklart ofta, vissa bor tillsammansSå mysigt det låter. Kanske skulle börja kompisdejta. svårt dock i dessa tider. Och för att jag typ aldrig har tid. Men tanken känns väldigt fin, det kommer ju snart en period då jag har mkt ledig tid så kanske kanske...
Vi var alla med i samma Facebook-grupp, sen skapade några av oss en Snapchat-grupp. Tror vi har snackat i över två månader, ibland har folk träffats en och en. Förra helgen var första gången vi träffades sex stycken, då tog vi en tre timmar lång promenad utomhus. Sen är det några som är partners så de träffas såklart ofta, vissa bor tillsammans
Var det inte han som var riktigt dum mot dig?Jag träffar min militär igen, det är väl vi resten av livet då det längsta "förhållandet" jag haft.
Var det inte han som var riktigt dum mot dig?
Visa bifogad fil 65747
När folk tror detta är en komplimang på selfies.
Ett ställe där man säljer nudes typ.Jag är ju så gammaldags så jag fattar inte vad Onlyfans är
Jag har dock generellt svårt för att bli nedgraderad till att min främsta egenskap är i egenskap av "snygg tjej". Fick en rätt slirig kommentar av en kollega när jag var ny på jobbet där han uttryckte det att jag var ju "både snygg och trevlig, borde bli modell"... jag bara "eh... jaha...ok" (vägrar säga tack liksom). Sen när jag lärt känna honom efter 3 år inser jag att han är ju allmänt tafatt rent socialt så jag drar inga större växlar av det. Men ja. Poängen.
Ja det förklarar ju saken. Jag hade blivit vansinnig. Tur jag inte har selfies på såna ställen där folk kommenterar detEtt ställe där man säljer nudes typ.
Ja det förklarar ju saken. Jag hade blivit vansinnig. Tur jag inte har selfies på såna ställen där folk kommenterar det
Jag tror inte man är säker någonstans. Har blivit utsatt av sliskiga män på fb, instagram och Bukefalos Tänker dock inte gömma mig pga det.
Haha, alltså jag hade, lite beroende på vem som som skrev det, kunnat ta det som en komplimang.Visa bifogad fil 65747
När folk tror detta är en komplimang på selfies.
Haha, alltså jag hade, lite beroende på vem som som skrev det, kunnat ta det som en komplimang.
Jo, såklart. Personen som fäller en sådan kommentar bör ju kunna känna in att det är okej i just det fallet, när det oftast inte är det liksom!Ja allt beror ju på personen! Men person man aldrig träffat, som dessutom körde på ”vi kan viga in din nya soffa”, nja.
Har ofta högt i tak med folk jag har en etablerad relation med. Då känns det mer rimligt liksom.
Jag blir rätt förundrad över hur vettig han verkar vara och hur lika värderingar vi har. Vi har t.o.m. kunnat diskutera politik utan problem! Det går lite för smärtfritt det här så jag undrar vad felet är och när bomben kommer typ