Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
N har inte svarat på snap på 3h... han brukar svara direkt...
Min kvinnohjärna går igång direkt och tänker att han har sex med nån nu...

Vem är jag att bry mig? Vi har inte lovat varandra nånting, vi känner knappt varandra.
Jag ligger med andra... känner nån igen känslan?

N har inte svarat på snap på 3h... han brukar svara direkt...
Min kvinnohjärna går igång direkt och tänker att han har sex med nån nu...

Vem är jag att bry mig? Vi har inte lovat varandra nånting, vi känner knappt varandra.
Jag ligger med andra... känner nån igen känslan?
Ja!

Ja, där finns ju flest terrängbanor 😁😁😁

Jag är från Halland, och de förstår mig fortfarande så jag verkar dålig på skånska 😂 Jag säger "Ja" på skånska, men det är inte så svårt att förstå 😁

Och enda gång jag hört dig säga det är när du pratat med überskåningen, aka ditt ex 😂

Min tröst till V som avskyr skånska, nästan ingen vi ska träffa pratar skånska 😁

Är hos dejten som är på väg till jobbet o jag ska väl också ta mig upp o åka hem så att jag kan ta mig till jobbet.

Nu kommer vi inte ses på 1,5 vecka (efter nästa helg) vilket känns skitlänge. Efter vår första dejt tog det en dryg vecka till träff två men sen har vi ju kunnat ses rätt mycket....

Det passar i alla fall in att ingen av oss kan ses under veckan nästa vecka. Hade känts jäkla surt om vi osynkade så att jag var iväg ena och han andra...

Vet fortfarande inte vart det är på väg. Är fortfarande förvånansvärt lugn med det. :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka