Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du behöver inte skriva nåt specefikt om dig alls. Kan vara bra att hålla rätt hårt i information som gör att du är spårbar alltför lätt. Så spar allt sådant, tillfällen att tala om det kommer att finnas ändå.Ska jag skriva till att jag utbildar mig till förskollärare?
Inte det. Utan ... just Skåne?
Inte det. Utan ... just Skåne?
Du kommer ju inte förstå vad hon säger!
Ja!N har inte svarat på snap på 3h... han brukar svara direkt...
Min kvinnohjärna går igång direkt och tänker att han har sex med nån nu...
Vem är jag att bry mig? Vi har inte lovat varandra nånting, vi känner knappt varandra.
Jag ligger med andra... känner nån igen känslan?
Ja, där finns ju flest terrängbanor
Jag är från Halland, och de förstår mig fortfarande så jag verkar dålig på skånska Jag säger "Ja" på skånska, men det är inte så svårt att förstå
Dumpa.Min tröst till V som avskyr skånska,
Känner mig jobbig! Vi dejtar ju inte ens...
Exakt! Och jag är gravt hörselskadad we're doomed @the_connemaraDu kommer ju inte förstå vad hon säger!
Brukar ta upp detta innan, men sällan det respekteras...
Gör killar saker med dig som du inte vill?
Det har hänt tidigare jo.
Nu har jag dock blivit starkare i mig själv samt dricker inte lika mycket då jag inte vill sätta mig själv i den sitsen
Det gör du rätt i. Men du skrev att det är sällan det respekteras, tror jag, det låter lite annorlunda än att det tidigare har hänt. Säg ifrån och skicka ut, att de går över din gräns är inte okej.Det har hänt tidigare jo.
Nu har jag dock blivit starkare i mig själv samt dricker inte lika mycket då jag inte vill sätta mig själv i den sitsen
Fy fan vad sjukt att du ens ska behöva fundera på hur mycket du dricker och vara stark i dig själv för att snubbar ska respektera din vilja.Det har hänt tidigare jo.
Bra. Det låter nämligen som rena övergrepp.
Du måste vara snäll mot dig själv.