Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu känner jag mig helt efter här som drar upp en överstökad diskussion igen, men fick nån reflektion kring detta som jag aldrig fick tid att skriva...
Även jag har noterat att många icke-monogama verkar inne på ickevaniljgrejer. Men måste det vara uteslutet att de kan gilla vanilj också? En av de fina sakerna med flersamhet är väl att inte en person måste uppfylla allt. Och så upplever jag det med J som jag förstått utifrån generellt snack att han är inne på olika kinky grejer. Med mig har han aldrig ens hintat om nåt annat än vanligt soft sex, eftersom han förstått att det är vad jag gillar eller kanske lämnat åt mig att ta initiativ om jag skulle vilja nåt annat (vilket jag tycker är mycket bra. att nån föreslår/försiktigt ber om något kan räcka för att det ska bli en jobbig press när man inte är helt trygg i situationen). Jag känner mig aldrig tråkig med honom (som jag annars dumt nog kan tendera att göra tyvärr), det märks att han är väldigt nöjd med hur vi har det.
Men visst, hade han skrivit "finns på DS" i sin pres hade jag ju säkert blivit avskräckt och dragit vänster på honom helt i onödan. Så man kanske ändå som vaniljare kan ge det en chans om det inte uttryckligen står "allergisk mot vanilj"?
Som jag uppfattat det så är de flesta jag lyckats träffa på redan med en primärpartner som de har "vaniljsex" med, vilket gör att de vill utforska andra delar med andra människor. Det gör att jag helt enkelt inte blir så intressant. Men självklart lär det ju finnas personer som vill ha fler partners som är vanilj också, jag har bara inte lyckats hitta ngn ännu!

Jävla hjärna. Jag är mitt inne i sorgen över "min" amerikan, samtidigt som nu TRE av de andra jag spelar med har passat på att förklara sin kärlek till mig. Trevliga och så, men av nån anledning inte någon jag är intresserad av.

Plus att det nu känns ganska awkward att försöka dra ihop laget och spela...

Erbjöd Stolpskottet att vi skulle byta kön så jag slipper allt drama, och han är helt med på noterna 😁

@sorbifolia

"Chaos is a ladder.... wanna climb it with me?"
Är det något "känt" citat?

Som ett alternativ till 15 olika emojisar. :angel:;)
Fast någon som gör som du gör, vill väl träffa någon som förstår er humor, det är väl ett jättebra sätt att selektera bort de ointressanta :up:

Bara nåt av de senaste som dykt upp, ska man slå till tro? Denna var rumsren åtminstonne.

Aloha!
Vad ar ditt humor?
Jag skulle vilja lara kanna dig battre. Jag letar efter palitlig relationer pa Internet Network. Jag heter XXXX. Jag ar kul och latt att kommunicera kvinna. I bly en halsosam livsstil|jag har inga daliga vanor|stod for sund livsstil}. Jag roker inte och anvander inte alkoholhaltiga drycker. Jag gillar att gora sport. Om du ar intresserad i fortsattningen av var kommunikation, vantar pa ditt brev. Om du har en onskan, jag kan skriva till dig mer information om mig. Jag har aldrig haft en man och jag har inte barn. Snalla, skriv mig mer information om dig sjalv. Jag vill {traffa|bekanta dig och ta reda pa om dig polne. Om du har mojligheten snalla skicka dina foto. Och da jag skickar min foto.
Jag ser fram emot det ditt svar med stor otalighet.

Hojj vilken kväll...
N dissade mig för en 97:a ikväll...
Det började med att han inte ville hångla offentlig (stadsfestmed artister), sen börjar tjejen brevid dansa bredvid honom... osv osv.

Älskar män..
Visste att det inte skulle sluta bra, men inte på detta sätt...

Gjort ytterst dåligt val ikväll, ringde en kille jag verkligen inte borde ringa...

N har ringt 4 ggr, han har väldigt dåligt samvete. Det kan han gott ha.

Hojj vilken kväll...
N dissade mig för en 97:a ikväll...
Det började med att han inte ville hångla offentlig (stadsfestmed artister), sen börjar tjejen brevid dansa bredvid honom... osv osv.

Älskar män..
Visste att det inte skulle sluta bra, men inte på detta sätt...

Men vilken idiot. Hur mår du?

Nu är min långhelg med M, min gamla pojkvänn/KK från hembyn över :(
Vi har haft jättekul. Märkligt att trots att det är 8 år sen vi hade vår senaste omgång flirt så kändes det som vi sågs igår. Helt avslappnat och naturligt att hänga. Vi är kvar i KK-facket och mer än så blir det inte i nuläget.
Första kvällen var vi hos mig. Käkade hemma och sen tog vi med Skägget och gick vi ner till en av strandrestaurangerna och tog ett par öl i solnedgången. Sen satt vi hemma och drack gin och tonic, lyssnade på musik och pratade minnen. Och jag fick uppdaterat byskaller hemmifrån och en trevlig stund i sängen ;)
Dagen efter åkte vi ut på kusten till min brorsa. Där har vi varit i två dagar och solat, badat, åkt båt, hängt på uteserveringar och bara umgåtts.
M och Skägget föll helt för varandra och Skägget har sovit på hans arm i natt. Jag på den andra...
Nu har han släppt av mig hemma och är påväg hem till Dalarna. Ingen aning om vi ses igen. Vi planerar inget. Han vet att jag dejtar och jag vet att han har ett ex som det det inte är helt klart med. Oavsett, vänskapen består.
Klättraren och jag har messat lite löst under helgen. Jag hoppas vår dejt blir av nästa vecka :)

Jag tycker inte det känns som vi har så många kulturkrockar, S och jag. Oftast är det bara småsaker, som att han blir chockad över att jag köpt frusen kyckling på påse eller att vår ostavdelning är enorm. Han är ju född och har bott hela sitt liv i USA, så det är inte speciellt konstigt.

Sen ibland träffar man på dem där riktigt stora. Som igår när han började prata om den kusin det var meningen att han skulle bli bortgift med för några år sedan, för att stärka släktbanden. Hur det bara var en stor släktfejd som stoppade planerna, och hur hans familj var arga och upprörda över att han inte ville och att det inte blev av. Det är så sjukt att tänka på att han skulle kunna vara gift nu och haft barn, och då skulle vi aldrig ha träffats. Allt det där med bortgift (och kusingifte) ligger så himla långt bort för mig, så att jag inte riktigt ens kan fatta att det faktiskt sker. Så lite kulturkrockar har vi nog ändå, trots allt.

Läser den här tråden mest för jämnan, för att det är lite kul att läsa om allas amorösa äventyr men har liksom inte haft så mycket att dela med mig av själv. Men nu hände något som jag gärna skulle vilja ventilera rent allmänt, för jag blev lite förvånad. Registrerade ett konto på HP förra helgen och fick ganska omgående kontakt med tjej som verkade supergullig. Vi har sen dess suttit och skrivit lååånga mail flera gånger om dagen hela veckan, samtalet har flutit på jättebra och vi har ändå haft ganska djupa och givande diskussioner. Fram till igår kväll när jag helt plötsligt såg att hon blockat mig ett par timmar efter att jag skickat mitt senaste mail till henne och jag har verkligen ingen aning om varför?

Ville mest skriva av mig och självklart står det henne fritt att välja vem hon vill skriva med, men jag tyckte att det var så märkligt och jag blev faktiskt lite nedslagen då hon verkade vara en genuint gullig människa. Känns som att det hade varit lättare att smälta om hon sagt varför hon blockerade, innan hon gjorde det. Internetdejting är helt klart inte min grej

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tvillingar!?
  • Uppsättning
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10
  • Valp 2025

Hästrelaterat