Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Flera av mina vänner under gymnasietiden var norrlänningar
Du behöver inte skriva nåt specefikt om dig alls. Kan vara bra att hålla rätt hårt i information som gör att du är spårbar alltför lätt. Så spar allt sådant, tillfällen att tala om det kommer att finnas ändå.
Om du känner så varmt för honom skulle jag höra av mig och fråga om han vill ses igen. Att fråga en gång och visa lite intresse är inte att vara för på tycker jag. Särskilt inte om det gått ett par dagar sen ni sågs nu. Go for it!Det kan bli en seg långkörare igen. Hoppas att det inte rinner ut i sanden. Jag vill inte skriva för detaljerat om någon jag känner någonsin läser här!Tyvärr bor jag och tidigare nämnda man ett par timmar ifrån varandra, men det kan rent av vara en fördel på vissa sätt, jag vill ta saker långsamt. Och med tanke på hans tidigare långa relation är det kanske bra att ta det försiktigt.
Vi har hängt en hel del under semestern eftersom han är god vän med flera av mina nära släktingar . (Typ dagligen i över en vecka, men åkte åt olika håll häromdagen). De är genom släktingarna jag lärt känna honom tidigare. Inget direkt fysiskt har hänt annat än att vi liksom gått som katten kring het gröt och fiskat, råkat ta på varandra, haft många ”moments” och fastnat med att stirra på varandra som tonåringar och fastnar med blicken i varandra ungefär hela tiden. Det känns som om båda vill mycket mer och liksom gått och tagit pulsen på den andra.
Det enda jag vet om hans tidigare förhållandes slut är att det är såpass slut att han funderar på att flytta från stan och att de pga bostadsbrist ännu bor ihop i lägenheten hon äger och det verkar ju jobbigt på alla sätt! Han letar efter något att köpa men vacklar kring var han skall bo.
Jag fick väldigt varma känslor för honom, men vi har nästan inte lyckats vara på tu man hand alls. Och när vi varit det har mitt hjärta ropat ”kyss honom!!” Jag vill jättegärna träffa honom igen snart! Men vet inte riktigt hur jag skall närma mig utan att vara för på.
Vi kommer att mötas om ca en månad igen på en fest/evenemang, men det känns så långt bort!
Nu känner jag mig helt efter här som drar upp en överstökad diskussion igen, men fick nån reflektion kring detta som jag aldrig fick tid att skriva...Åhh, jag saknar verkligen kvalitetshångel.. Alla ska bara ligga hela tiden... Och för att beklaga mig lite till, varför är det så svårt att hitta en man som är öppen för annat än monogami men samtidigt är vanilj? Det är typ omöjligt!
Hej där
Allt väl? Ser att du är från Västernorrland. Känner du kanske till *** i
Njurunda? Han har stött på min tjej en gång i tiden.
Mvh ***
Nu känner jag mig helt efter här som drar upp en överstökad diskussion igen, men fick nån reflektion kring detta som jag aldrig fick tid att skriva...
Även jag har noterat att många icke-monogama verkar inne på ickevaniljgrejer. Men måste det vara uteslutet att de kan gilla vanilj också? En av de fina sakerna med flersamhet är väl att inte en person måste uppfylla allt. Och så upplever jag det med J som jag förstått utifrån generellt snack att han är inne på olika kinky grejer. Med mig har han aldrig ens hintat om nåt annat än vanligt soft sex, eftersom han förstått att det är vad jag gillar eller kanske lämnat åt mig att ta initiativ om jag skulle vilja nåt annat (vilket jag tycker är mycket bra. att nån föreslår/försiktigt ber om något kan räcka för att det ska bli en jobbig press när man inte är helt trygg i situationen). Jag känner mig aldrig tråkig med honom (som jag annars dumt nog kan tendera att göra tyvärr), det märks att han är väldigt nöjd med hur vi har det.
Men visst, hade han skrivit "finns på DS" i sin pres hade jag ju säkert blivit avskräckt och dragit vänster på honom helt i onödan. Så man kanske ändå som vaniljare kan ge det en chans om det inte uttryckligen står "allergisk mot vanilj"?
Fast det beror ju lite på, på vilket sätt man inte har tid. Har man ett pussel med enstaka luckor här och var, kanske på udda tider dessutom, är det kanske dålig chans att en och samma person kan ses just under dessa luckor. Lättare då att ha flera att välja på.Själv så er jag enormt fascinerad av polyamorösa och icke-monogama förhållanden, och skulle gärna vilja testa något sådant, men jag har ju knappt tid med EN partner, så det lär knappast hända.![]()
Fast det beror ju lite på, på vilket sätt man inte har tid. Har man ett pussel med enstaka luckor här och var, kanske på udda tider dessutom, är det kanske dålig chans att en och samma person kan ses just under dessa luckor. Lättare då att ha flera att välja på.![]()
Alltså ju mer vi diskuterar i denna tråden desto mer inser jag att jag borde ha med i min presentation. Men det är sådant jag aldrig vill skriva![]()