Hedinn
Moderator
Det kan ju vara så simpelt att hon börjat dejta nån annan? Alla är ju inte bekväma med att ha flera "på gång" samtidigt. Har ni pratat om att ses på en dejt eller så, eller har det "bara" varit mailkonversationer?Läser den här tråden mest för jämnan, för att det är lite kul att läsa om allas amorösa äventyr men har liksom inte haft så mycket att dela med mig av själv. Men nu hände något som jag gärna skulle vilja ventilera rent allmänt, för jag blev lite förvånad. Registrerade ett konto på HP förra helgen och fick ganska omgående kontakt med tjej som verkade supergullig. Vi har sen dess suttit och skrivit lååånga mail flera gånger om dagen hela veckan, samtalet har flutit på jättebra och vi har ändå haft ganska djupa och givande diskussioner. Fram till igår kväll när jag helt plötsligt såg att hon blockat mig ett par timmar efter att jag skickat mitt senaste mail till henne och jag har verkligen ingen aning om varför?
Ville mest skriva av mig och självklart står det henne fritt att välja vem hon vill skriva med, men jag tyckte att det var så märkligt och jag blev faktiskt lite nedslagen då hon verkade vara en genuint gullig människa. Känns som att det hade varit lättare att smälta om hon sagt varför hon blockerade, innan hon gjorde det. Internetdejting är helt klart inte min grej