Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det kan vara folk som passerat i ditt sökområde som dragit höger på dig, eller de som har längre avstånd i sin sökradie.
När jag jobbar tar jag med mig alla som dragit höger på mig och får upp dem när jag är hemma trots att avstånden kan vara 500 km bort och jag har 70 som gräns.

Bor ju längs E:6 vid västkusten så här passerar nog en hel del nu i semestertider.

Det kan vara folk som passerat i ditt sökområde som dragit höger på dig, eller de som har längre avstånd i sin sökradie.
När jag jobbar tar jag med mig alla som dragit höger på mig och får upp dem när jag är hemma trots att avstånden kan vara 500 km bort och jag har 70 som gräns.
Det händer ofta att folk plockad med även om de inte dragit höger på en har jag märkt, jag är också mycket ute och åker med tinder igång.

Eller folk som betalar för tinder och kan placera sökområdet någon annanstans. Typ nära dig. :)

Liten uppdatering: jag fick svar på HP från han som försvann från Tinder. Han hade kvar matchningen på sitt Tinder och hade skickat meddelanden till mig igår om en lunch.
Vi fick till en lunch idag istället. Han var väldigt trevlig och såg bra ut...men kände inget direkt klick tyvärr...

Det med.
Jag fick precis en match med en kille i min hemtrakt som jag dragit höger på tidigare.
Han undrade vart jag bor eftersom avståndet var 251 km just då.

Är rädd att jag Swipat bort ett par tre fynd då :(

Är det någon här som betalar för Tinder?
Är det värt det liksom?

Liten uppdatering: jag fick svar på HP från han som försvann från Tinder. Han hade kvar matchningen på sitt Tinder och hade skickat meddelanden till mig igår om en lunch.
Vi fick till en lunch idag istället. Han var väldigt trevlig och såg bra ut...men kände inget direkt klick tyvärr...

Ge det en chans till. Är väl inte alltid det klickar direkt, om man inte känner ett direkt "nej, nej" vill säga.

Vet inte vad som räknas som normalt antal men har fått ca 10. Skriver med 4.
Antalet i sig säger ju inte så mycket utan mer hur många utav de du själv sveper höger på som du får match med. Om det är 1/100 så kan det väl kanske vara värt att betala för att bli lite mer effektiv men om du redan får match med många utav de som du själv gillar så fyller det väl inte så stor funktion.

Åh, så bra att ni kom i kontakt med varann. Jag säger som @Voff ge det en chans till :).

Antalet i sig säger ju inte så mycket utan mer hur många utav de du själv sveper höger på som du får match med. Om det är 1/100 så kan det väl kanske vara värt att betala för att bli lite mer effektiv men om du redan får match med många utav de som du själv gillar så fyller det väl inte så stor funktion.

Jag har nog svept vänster lite väl fort ibland. Det är nog inte så många höger nej.
Ser att jag har 99+ likes sen igår kväll när jag startade. Blir ju lite nyfiken på vad som döljs där.

Jag har nog svept vänster lite väl fort ibland. Det är nog inte så många höger nej.
Ser att jag har 99+ likes sen igår kväll när jag startade. Blir ju lite nyfiken på vad som döljs där.
Det är bara att svepa på så kommer de profilerna upp ändå och jag gissar att personer som har gillat dig visas ganska snabbt. Det märker du även att om du nu sveper höger om du får match 1/2 eller 1/20.

Jag undrar om jag har råd att skaffa mig en karl :(
99% har resor, restaurang och konserter som största intressen.
Det livet finns inte i min budget.
Välkommen till klubben. Sållar ofta bort män som ser ut att ha en skitdyr livsstil. Som förtidspensionär finns liksom inte en suck att hänga med på ens ett litet hörn.
Hade varit guld att hitta någon i någorlunda liknande ekonomisk sits. Enklare att hänga med, och enklare att få ett hyfsat jämlikt förhållande.

Träffade dock en snubbe ett tag som tyckte att man kan googla istället för att resa och att ljudet minsann är bättre i datorn än det är live. Det var lite att ta i :D

Men good enough för att ses igen kanske?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka