Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Absolut. Jag tycker också det är trevligt som extrapiff. Men jag har ju andra hobbys och intressen som jag lyfter fram först och främst. Dessa verkar inte ha något övrigt (uttalat iaf)

Det känns som om enormt många (iaf av män som hänger på dejtingsiter) inte har något specifikt interesse, faktiskt!? Så tråkigt.

De flesta jag skriver med verkar som mest gå en fjälltur någon gång i månaden, eller träna/motionera lite.

Min teori är att aktiva människor inte har tid att dejta så mycket. (ser bara på mig själv ;) )

Det känns som om enormt många (iaf av män som hänger på dejtingsiter) inte har något specifikt interesse, faktiskt!? Så tråkigt.

De flesta jag skriver med verkar som mest gå en fjälltur någon gång i månaden, eller träna/motionera lite.

Min teori är att aktiva människor inte har tid att dejta så mycket. (ser bara på mig själv ;) )

Det kanske är så? Förutom träning. Uj, uj vad det tränas.

@Tranan , jag hittade brorsan till din tjej som bara skrev på Emojiska.

Här är hans presentation i sin helhet och jag försöker nu klura ut om vi är en match.
Han verkar ha vunnit medaljer och pokaler i något och gillar noshörningar?
Han kan arbeta som pirat...gissar det på sjörövarflaggan, ankaret och pengapåsen.

32523

Jobbar och swipar inte pga dumt att göra det långt hemifrån.
Men när jag får notiser om superlikes blir jag så nyfiken att jag måste titta 😅
Blir så frustrerad när personen både ser bra ut och har en trevlig press 😑
Äh, svep höger ändå! De kanske är på väg att flytta till något ställe nära där du bor, vem vet? :D

Eller inte bryr sig. De (manliga) singlar jag umgås med, som jag trivs med, de skulle nog aldrig ens fundera på att vara med på dejtingsajter/appar och faktiskt leta efter partner. Inte ens han som visat sig vara ganska romantisk av sig och gilla det där med att ha partner. Han trivs bra med sig själv och tänker väl lite att dyker det upp någon så fine, men annars har han vänner och flertalet olika intressen som ger honom det han behöver för att må bra. Inte konstigt att det finns massor av tråkiga/osympatiska människor i apparna då :p (och nej, jag säger verkligen inte att alla som har apparna är tråkiga)

Här är hans presentation i sin helhet och jag försöker nu klura ut om vi är en match.
Han kan arbeta som pirat...gissar det på sjörövarflaggan, ankaret och pengapåsen.

Visa bifogad fil 32523
What!? :eek:
Ehm. Han vill hitta någon som gillar att göra sig fin, så de kan dansa tillsammans, jobba, leta noshörningar, ge varandra blommor och resa jorden runt, året runt, samtidigt som de lever på grönsaker, godis och fika. Och så ska de hinna träna allt som går att träna (förutom kanske på gym?), tävla och vinna och åka lyxbåtar till fina ställen och bli rika... eller va?

Jag skulle nog inte ta upp något jag älskar att göra men inte gör särskilt ofta, även om jag kunnat, i en personlig profil. I så fall skulle jag gjort tillägg att det inte blir så ofta men önskar mer tex för att mha partner få in något i mitt liv som jag vill ha mer av men inte får gjort på egen hand.

Folk är olika, men jag tolkar inte de som skriver att de älskar att resa som att de är ute på resande fot i parti och minut.

Själv beskriver jag mer min personlighet, än vad jag gör mina intressen så på min profil finns ingen av mina hobbys eller vad jag älskar att göra med öht.

What!? :eek:
Ehm. Han vill hitta någon som gillar att göra sig fin, så de kan dansa tillsammans, jobba, leta noshörningar, ge varandra blommor och resa jorden runt, året runt, samtidigt som de lever på grönsaker, godis och fika. Och så ska de hinna träna allt som går att träna (förutom kanske på gym?), tävla och vinna och åka lyxbåtar till fina ställen och bli rika... eller va?

Men piratflaggan då? Var kommer den in? Jag fattar inte :(

Visa bifogad fil 32523

Tre jordklot känns dock lämpligt, intressena verkar ju bränna bra med resurser :D

Visa bifogad fil 32523

Han här verkar åtminstone ha egna interessen iaf! :up: :D

Men emojskiskt kan vara rätt svårt att förstå... Jag tolkade den första meningen som att han jobbar på skönhetssalon och är transvestitt... :confused: Eller han kanske jobbar med apor. Känns som vi behöver en tolk!

Han här verkar åtminstone ha egna interessen iaf! :up: :D

Men emojskiskt kan vara rätt svårt att förstå... Jag tolkade den första meningen som att han jobbar på skönhetssalon och är transvestitt... :confused: Eller han kanske jobbar med apor. Känns som vi behöver en tolk!

:rofl:

Jag blir lite förvirrad av det här med avstånden på Tinder. Jag har satt 7,5 mil som sökområde. Men ibland får jag upp sånna som är långt bort som f*n.
Hur kommer det sig? Är de typ ute och reser ifrån sin vanliga "ort". Många skriver dessvärre inte sin ort.

Jag blir lite förvirrad av det här med avstånden på Tinder. Jag har satt 7,5 mil som sökområde. Men ibland får jag upp sånna som är långt bort som f*n.
Hur kommer det sig? Är de typ ute och reser ifrån sin vanliga "ort". Många skriver dessvärre inte sin ort.

Det kan vara folk som passerat i ditt sökområde som dragit höger på dig, eller de som har längre avstånd i sin sökradie.
När jag jobbar tar jag med mig alla som dragit höger på mig och får upp dem när jag är hemma trots att avstånden kan vara 500 km bort och jag har 70 som gräns.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka