Den trevliga skrev sitt mest "närgångna" ever. Frågade om jag följt en serie som skulle ha ny säsong på netflix och att han älskade den. Me like!
Om det är Stranger Things så är han en keeper!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den trevliga skrev sitt mest "närgångna" ever. Frågade om jag följt en serie som skulle ha ny säsong på netflix och att han älskade den. Me like!
Mest nervös för att behöva erkänna att jag fortfarande är gift. Har ingen lust alls att ta upp det men många frågar ju hur länge man varit singel. Ser mig som singel sen i påskas men vill heller inte ljuga om min civilstatus.
Om det är Stranger Things så är han en keeper!
Du kan inte ha ett litet bra svar på lager. Typ att du ligger i en svår/utdragen skilsmässa eller liknande? Jag tycker personligen det är helt galet mycket för på att fråga om sådana saker men ibland blir det ju lite allmänt trams om Tinder/dejting. Så för mig hade det känts skönt att ha ett litet svar att säga så at den man träffar förstår att det inte är något en vill prata om ännu typ.
Det är det och samma reaktion fick jag av @Bison Han låter verkligen helt perfekt. Så himla irriterande att jag är assjuk vi tänkte ses efter onsdag nästa vecka, då har jag kommit ikapp o har semester och är förhoppningsvis inte allt för ofräsch. Hatar verkligen att vara snörvlig
Matchade med en på SJ, hoppsan, hejsan, hej då!
Jag måste börja läsa texten!
Texten. Raden under namnet
Oh herre. Det blev dejt redan i morgon. Ångst och panik men spännande.
Det är bara att kasta sig ut. Jag blir aldrig "redo" för sånt här så det är inget att vänta på. Då går jag sitta här för alltid.
Du kan inte ha ett litet bra svar på lager. Typ att du ligger i en svår/utdragen skilsmässa eller liknande? Jag tycker personligen det är helt galet mycket för på att fråga om sådana saker men ibland blir det ju lite allmänt trams om Tinder/dejting. Så för mig hade det känts skönt att ha ett litet svar att säga så at den man träffar förstår att det inte är något en vill prata om ännu typ.
Ja! Vad är det för fel på mig
Ja, att vara A4 i Norge= Att vara som alla andra.Jag funderar på om A4 är en omskrivning av "jag är inte standard", alltså att A4-papper har ett visst mått och "ram"?
När man får en matchning på Tinder så kan det dyka upp en liten text under personen man matchat med i chatten. Oftast står det "chatta med din matchning" men ibland står det annat. Är det något matchen skriver?
För isf jösses vilka dryga typer det finns?
Tror det är tinder som försöker uppmuntra folk att chatta med varandra (har iaf alltid antagit det).När man får en matchning på Tinder så kan det dyka upp en liten text under personen man matchat med i chatten. Oftast står det "chatta med din matchning" men ibland står det annat. Är det något matchen skriver?
För isf jösses vilka dryga typer det finns?
Nä, det är Tinders egna små lustigheter.
Om du tänker på katt eller hund, ett hej är en bra början, ni har tinder gemensamt osv
Tur det för på en stod det "att stirra på skärmen får inte igång en kontakt" och jag tänkte fuck of, skriv själv istället
Fick något i stil med, fem miljoner meddelanden har skickats senaste timmen och du har inte kommit på ett enda
Dö Tinder var min reaktion