Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mest nervös för att behöva erkänna att jag fortfarande är gift. Har ingen lust alls att ta upp det men många frågar ju hur länge man varit singel. Ser mig som singel sen i påskas men vill heller inte ljuga om min civilstatus.

Du kan inte ha ett litet bra svar på lager. Typ att du ligger i en svår/utdragen skilsmässa eller liknande? Jag tycker personligen det är helt galet mycket för på att fråga om sådana saker men ibland blir det ju lite allmänt trams om Tinder/dejting. Så för mig hade det känts skönt att ha ett litet svar att säga så at den man träffar förstår att det inte är något en vill prata om ännu typ.

Du kan inte ha ett litet bra svar på lager. Typ att du ligger i en svår/utdragen skilsmässa eller liknande? Jag tycker personligen det är helt galet mycket för på att fråga om sådana saker men ibland blir det ju lite allmänt trams om Tinder/dejting. Så för mig hade det känts skönt att ha ett litet svar att säga så at den man träffar förstår att det inte är något en vill prata om ännu typ.

Jag tänkte svara nått sånt. Många är ju så noga med att man ska vara klar med sitt ex osv. Och det förstår jag. Men jag tänker dejta, inte skaffa mig ett förhållande inuläget. Sånt tar tid för mig oavsett om jag varit singel i 10 år.

Oh herre. Det blev dejt redan i morgon. Ångst och panik men spännande.
Det är bara att kasta sig ut. Jag blir aldrig "redo" för sånt här så det är inget att vänta på. Då går jag sitta här för alltid.

Åh, vad spännande! Lycka till!

Håller med här. Svara nåt kort och är det en vettig person känner hen att du inte vill prata om det tänker jag.

Jag relaterar till mina syskon. Ett av mina syskon bor i himlen, vilket jag inte vill prata om med en ny person. Men jag vill ju inte ljuga heller på direkta frågor. Så jag svarar kort och vettiga personer fattar det.

Ja! Vad är det för fel på mig 😂

Du kan väl inte ens skylla på att du är sjuk just nu 😂

Själv har jag ojat mig över denna dagen hela veckan o planerat hit o dit. Har flyttat in i en lägenhet som det är rökt i sedan innan. Så fått låna en ozonreningsapparat som ska vara igång 8 h o då får man inte vistas där. Höll på att åka hemifrån för att sova sista natten borta, godis o sängkläder packat o rutten till pizzerian inslagen - utan att slå igång den jävla apparaten 🙄🙄🙄🙄 Tur jag kom på det, så jävla bortkastat annars liksom 🤣

Har varit extremt aktiv på Tinder idag och dragit höger väldigt generöst.
Skrivit med totalt 12 stycken, den äldsta är 47 och den yngsta är 26 😅
Inte fastnat för någon och några rök efter några meddelanden men ändå kul att vara lite mer öppensinnad.

När man får en matchning på Tinder så kan det dyka upp en liten text under personen man matchat med i chatten. Oftast står det "chatta med din matchning" men ibland står det annat. Är det något matchen skriver?
För isf jösses vilka dryga typer det finns? :o

När man får en matchning på Tinder så kan det dyka upp en liten text under personen man matchat med i chatten. Oftast står det "chatta med din matchning" men ibland står det annat. Är det något matchen skriver?

Nä, det är Tinders egna små lustigheter.
Om du tänker på katt eller hund, ett hej är en bra början, ni har tinder gemensamt osv

Tror det är tinder som försöker uppmuntra folk att chatta med varandra (har iaf alltid antagit det).

Svepte lite på en kompis tinder ikväll och fick testa på det där med att vara snygg tjej... Match, match, match, match... Nu verkar det ändå inte vara nåt framgångsrecept, hon lyckas bara dejta idioter och blir förvånad när jag berättar om vettiga killar. Den där första ofrivilliga gallringen är kanske lite skön trots allt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka