Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är det andra tjejen som bara tappade intresset. Den här senaste skrev ungefär "nu tappade jag intresset att ses, ha det fint" mitt i en konversation och tog bort matchningen. Vi höll på att bestämma när vi skulle ses. Måste ha varit nåt jag sagt men jag kan inte ta det personligt. Orkar ej lättkränkta människor så det var lika bra.

Nu är det andra tjejen som bara tappade intresset. Den här senaste skrev ungefär "nu tappade jag intresset att ses, ha det fint" mitt i en konversation och tog bort matchningen. Vi höll på att bestämma när vi skulle ses. Måste ha varit nåt jag sagt men jag kan inte ta det personligt. Orkar ej lättkränkta människor så det var lika bra.
Oj, om du läser det du skrev, kan du se om något kunde misstolkas?

Oj, om du läser det du skrev, kan du se om något kunde misstolkas?
Jag tror att det handlar om att hon för några dagar sen försvann när vi pratat om att ses och jag precis föreslagit en dag. Jag skrev igen efter mer än ett dygn och frågade om jag sagt något fel, eller om en författare jag nämnt att jag gillade var en deal breaker, med en smiley tillagd. Hon svarade då direkt, vi pratade lite och kom överens om dag att ses. Jag skrev att det var roligt att hon ville ses. Sen idag återkom hon och sa att hon blandat ihop dagarna när hon skulle ha barnen. Där ställde jag en fråga och jag tror att hon fattade det som att jag ifrågasatte henne när jag egentligen bara menade att det kanske var jag som fattat fel.

Så kanske en kombination av att hon tyckte att jag var för på samt att hon upplevde sig ifrågasatt.

Men som sagt, det var verkligen lika bra.

Efter gårdagens frikostiga swipande och skrivande har jag behållt två stycken. En har samma namn som V, bor på samma ort, jobbar i samma bransch och är lika gammal 😅
Sen tar likheterna dock slut. Den andra är så himla söt, sådär att jag bara vill krama honom 😍

Kollegan blev orimligt sur på mig idag. Den kollegan jag jobbade med tyckte det var väldigt roligt och konstaterade glatt att jag är bra på att göra män sura och bittra. Kul att jag är bra på något 😒😅

Jag tror att det handlar om att hon för några dagar sen försvann när vi pratat om att ses och jag precis föreslagit en dag. Jag skrev igen efter mer än ett dygn och frågade om jag sagt något fel, eller om en författare jag nämnt att jag gillade var en deal breaker, med en smiley tillagd. Hon svarade då direkt, vi pratade lite och kom överens om dag att ses. Jag skrev att det var roligt att hon ville ses. Sen idag återkom hon och sa att hon blandat ihop dagarna när hon skulle ha barnen. Där ställde jag en fråga och jag tror att hon fattade det som att jag ifrågasatte henne när jag egentligen bara menade att det kanske var jag som fattat fel.

Så kanske en kombination av att hon tyckte att jag var för på samt att hon upplevde sig ifrågasatt.

Men som sagt, det var verkligen lika bra.
Det är jättesvårt att formulera sig korrekt i skrift :crazy: Men vad bra att det var bäst så iaf :)

Det är jättesvårt att formulera sig korrekt i skrift :crazy: Men vad bra att det var bäst så iaf :)
Ja, i alla fall när man inte känner varandra finns det en risk för missförstånd. Därför utgår jag ifrån att när jag pratar med en person som verkar vettig i övrigt så handlar det om just ett missförstånd, inte en kränkning. Nej tack till folk som inte håller med om det. Jag avskyr dramatik.

Alltså, en del män... Screenshot_20190705-215259.webp

Heja heja! Ta det för vad det är och försök ha kul! Vi ser fram emot rapport! Om du vill lämna en såklart.

Trevlig kille. Såg väl bra ut. Jag fick mig några goa skratt. Väldigt kloka åsikter och funderingar kring dejting och förhållande men det saknades en del i andra bitar. Ingen Voffkille. Vi sa inget om att ses igen vilket jag gillar. Avskyr att få frågan när man står där. Jag vill reflektera lite hemma först. Han var lika dan.

Och nu fick jag dejtförfrågan från en annan jag skrivit med :o
Han föreslog i morgon eftermiddag men jag är borta till på söndag. Ska fira min bästa väns 40-årsdag.
Den här killen är roligare. Vi har samma humor. Tipsade honom om "Katastrofala Skivomslag" och han var djupt tacksam och skrattskadad :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka