Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trevlig kille. Såg väl bra ut. Jag fick mig några goa skratt. Väldigt kloka åsikter och funderingar kring dejting och förhållande men det saknades en del i andra bitar. Ingen Voffkille. Vi sa inget om att ses igen vilket jag gillar. Avskyr att få frågan när man står där. Jag vill reflektera lite hemma först. Han var lika dan.

Kul att det gick bra! Det där tycker jag också är skönt, att man inte säger nåt om ev fler träffar utan hörs efteråt isf!

Just det, jag skriver med en brittisk konstnär också. En djup, svår och kreativ själ, min totala motsats 😅
Bästis läste ett utdrag från vår konversation och hans kommentar blev.
Så många ord.
Så lite jag förstod.

Det är så jag känner, förstår inte ens hälften av det han skriver om och vi skriver på svenska 😂

Just det, jag skriver med en brittisk konstnär också. En djup, svår och kreativ själ, min totala motsats 😅
Så många ord.
Så lite jag förstod.

Det är så jag känner, förstår inte ens hälften av det han skriver om och vi skriver på svenska 😂
Åh, snälla kan jag få skärmdump? Det låter kul det där :D

Så många ord.
Så lite jag förstod.

Jag håller med bästis 😂 eventuellt funkar ändå hans babbel med din ignorans eller vad tror du? Verkar han märka om någon lyssnar eller ej? 🙄

Så många ord.
Så lite jag förstod.

Han kanske inte helt förstår vad han själv skriver? 🤔 Språkförvirrat... 😂

Han kanske inte helt förstår vad han själv skriver? 🤔 Språkförvirrat... 😂

Oklart 😅

Jag håller med bästis 😂 eventuellt funkar ändå hans babbel med din ignorans eller vad tror du? Verkar han märka om någon lyssnar eller ej? 🙄

Nä, han fortsätter ju bara skriva långt, utförligt och obegripligt fast jag svarar ganska kort 😂
Jag försöker ju förstå men det går sädär.
Lika djup som en vattenpöl du vet 😅

När man får en matchning på Tinder så kan det dyka upp en liten text under personen man matchat med i chatten. Oftast står det "chatta med din matchning" men ibland står det annat. Är det något matchen skriver?
För isf jösses vilka dryga typer det finns? :o
Nä, det är Tinders egna små lustigheter.
Om du tänker på katt eller hund, ett hej är en bra början, ni har tinder gemensamt osv
Tror det är tinder som försöker uppmuntra folk att chatta med varandra (har iaf alltid antagit det).

Åh nej. Jag har trott att det är något som folk skriver dit själv. Då förstår jag varför senaste jag försökte kommunicera med blev irriterad och inte fattade vad jag jiddra om 🤦

Åh nej. Jag har trott att det är något som folk skriver dit själv. Då förstår jag varför senaste jag försökte kommunicera med blev irriterad och inte fattade vad jag jiddra om 🤦

En av mina matchningar har också skrivit till mig om den där raden, jag listade ut det rätt kvickt som tur va. Jag läser den alltid för det kan ju bara vilket trams som helst, tycker det är kul 😁

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Jag kunde köpa en hund
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka