Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svårt att säga skulle jag vilja påstå. När jag känner att jag klickar med någon ber jag ofta om att byta forum för skrivandet då jag tycker att Tinder är begränsat men bra som första steg. Så jag skulle påstå när samtalet flyter på och man skriver hyfsat regelbundet fram och tillbaka, kanske i längre sessioner.Hur länge eller mycket ska man ha chattat innan man ber om till exempel telefonnummer?
Men då måste man ha mer än ett förnamn.Använder man telefonnummer nu för tiden?
Här skrivs det och rings det via Messenger för det mesta...
Men då måste man ha mer än ett förnamn.
Jag får också besök på lördag! Så det blir till att städa i morgon, handla hem mat och sådär
Inte jag heller! En dejt först och sen om allt fortfarande känns bra då kan man byta nummer.@Tranan jag ger inte ut mitt namn, adress eller telefonnummer innan jag träffat personen irl. Men vet att andra har olika praktik.... Du kan ju försöka hinta lite försiktigt till en början?
Jag tillhör dem som inte har några större problem med att lämna ut vare sig namn (för att adda på messenger) eller nummer ifall det känns som en bra person, vi har intentionen att träffas snart, flyt i skrivandet och känner att vi vill kommunicera lite smidigare och mer avslappnat. Ibland kan det räcka med att vi hörts frekvent i ett par dagar. Jag har tre pers just nu som jag skriver med på messenger och ännu inte träffat.Hur länge eller mycket ska man ha chattat innan man ber om till exempel telefonnummer?
Dejten igår då...
Trevlig fin kille. Vi har samma yrke så det snackade vi massor om och det var kul, men kändes mer som att ta en öl med random trevlig kollega än att vara på en dejt. Första två timmarna hade vi jättetrevligt, sen var det som att energin försvann och det blev ganska jobbigt. Men vi drack upp den där tredje ölen och sen sa vi hejdå. Jag är inte intresserad av att ses igen, och skulle tro att det är ömsesidigt, kände ingen attraktion mellan oss. Men han hörde av sig och tackade för en trevlig kväll. Det kändes bra, kanske är så man ska göra även när man inte vill ses igen, för jag kan tycka att det känns lite trist när det bara blir helt tyst efteråt.
Lärdom1: Planera för lite kortare dejt och sluta medan det fortfarande är trevligt. Även i de fall det känns bra och man är intresserad kan det ju bli jobbigt med för lång dejt, bättre då att det ger mersmak.
Lärdom2: Att höras efter dejten med bekräftelse att man hade en trevlig kväll känns bättre än att allt blir tyst.
Fick ett mail 14.00 på HP. Det var ett rätt allmänt förstamail, inget speciellt, var påväg ut med hunden så tänkte att jag kanske svarar sen, när jag kommer in igen så har han skickat ett till mail, 14.23 där det bara står "Det var ju tur att du kunde läsa"
på vissa sitter offerkoftan väldigt bra tydligen
Förstår det, Jag sitter på nålar för ett svar på meddelandet jag sände för två timmar sen.det där är så himla oattraktivt!!
Alltså. Tror han att det där någonsin skulle kunna leda till något positivt?Fick ett mail 14.00 på HP. Det var ett rätt allmänt förstamail, inget speciellt, var påväg ut med hunden så tänkte att jag kanske svarar sen, när jag kommer in igen så har han skickat ett till mail, 14.23 där det bara står "Det var ju tur att du kunde läsa"
på vissa sitter offerkoftan väldigt bra tydligen