Dejting för äldre

karamelldrottningen

Trådstartare
Finns det något bra sätt för en 70 plussare att dejta? Har googlat lite och hittade några sidor som verkade rikta sig till äldre men jag har ingen aning om de är bra eller inte.
Det måste vara en enkel sida då personen är överlag anti appar.
 
En förälders kompis använde Our Time och verkade gilla sidan i sig. Lade dock ner för att hon som superfräsch 70-åring verkade vara för gammal för alla i sin egen ålder och bara fick kontaktförsök från typ 80-åringar. Blir personligen superbitter av att höra att det puckade mönstret sitter i hela livet. :banghead: Men om den du ska tipsa är en heteroman så kanske han har guldläge utan konkurrens om han vänder sig till jämnåriga?
 
En förälders kompis använde Our Time och verkade gilla sidan i sig. Lade dock ner för att hon som superfräsch 70-åring verkade vara för gammal för alla i sin egen ålder och bara fick kontaktförsök från typ 80-åringar. Blir personligen superbitter av att höra att det puckade mönstret sitter i hela livet. :banghead: Men om den du ska tipsa är en heteroman så kanske han har guldläge utan konkurrens om han vänder sig till jämnåriga?
Jamen du vet väl att ålder bara är en siffra, särskilt när det gäller män som vill träffa yngre kvinnor. :rage:
 

Liknande trådar

Fritid Har kikat runt lite på SL:s hemsida och det jag inte riktigt hittar är hur långt jag kan åka på en biljett. När jag till exempel ska...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 894
Senast: Badger
·
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
860
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 619
Senast: Sel
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
1 219
Senast: Mint
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp