tott
Trådstartare
Sv: Detjar ni/man flera? ...eller det gör man väl??
Förstår vad du menar och tänker nog lite likadant.
Jag vet ju fortfarande inte vad han tänker och vad han gör där hos sig - OM han dejtar, VAD han skriver med andra osv.
Antar bara att han är så ivrig på hela grejen att han på nåt sätt "inte vill missa nåt". Kan nog lite förstå den känslan också, för det ÄR spännande och skoj på en dejtingsajt om man är helt nybörjare. ...men som sagt allt är bara mina antaganden - förutom att jag vet att han tycker det är roligt på mötesplatsen.
Nej han måste ju vara intresserad eftersom han föreslog ny dejt. Men dumt att diskutera hur mkt mail han får tycker jag. Somliga vill kanske att den andre skall veta att det finns andra möjligheter. Men för mig får det motsatt effekt. Ta någon annan då, jag vill inte vara andrahandsval.
Jag tycker det är underförstått att i början har man kanske kontakt med flera tills man blivit mer säker, men man gnuggar inte in det i ansiktet på den andre. I början är det ju ens ensak, för har man bara träffats på fika två ggr så har man ju inget förhållande. Just därför behöver man inte redovisa om man fikar med fler.
Men träffar jag någon jag känner "wow" med så bokar jag kanske inte in fler fikan med andra, för jag vill se vart det leder med wow-personen först. Alltså skulle jag tolka att om den andre vill dejta vidare så kände den inte wow. Om den efter kanske tre dejter fortfarande vill dejta vidare får den göra det. Utan fler dejter med mig.![]()
Förstår vad du menar och tänker nog lite likadant.
Jag vet ju fortfarande inte vad han tänker och vad han gör där hos sig - OM han dejtar, VAD han skriver med andra osv.
Antar bara att han är så ivrig på hela grejen att han på nåt sätt "inte vill missa nåt". Kan nog lite förstå den känslan också, för det ÄR spännande och skoj på en dejtingsajt om man är helt nybörjare. ...men som sagt allt är bara mina antaganden - förutom att jag vet att han tycker det är roligt på mötesplatsen.