Davinci 1022

B

baaa

Vad har hänt med den här hingsten? Står på Gunnarlundas hingstlista ser jag, och läste här att han har varit i Holland på träning. Tävlas han nånting, eller är han bara i avel?
Nån som vet nånting om Davinci?

Sv: Davinci 1022

Fast godkända % i St George tycker iaf inte jag är så himla dåligt? Har ju ingen aning om vad det är för ryttare heller.

Nej det förstås:). Känner dock inte till ryttaren alls, hästen kanske går som läromästare.

Tack för era svar! Nån som vet mera? Jag har ett avelssto som är nära släkt med Davinci, så därför är jag intresserad.
Han fick ju så fina resultat som unghäst så jag bara funderade vad som har hänt.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
13 564
Senast: ildiko
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 512
Senast: Mabuse
·
L
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 356
Senast: Dentaku
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 695
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar