Datakunniga?

R8n

Trådstartare
Fick ett spel via msn som en vänlig bukare delade med sig av.

Nu när jag skulle packa upp filen så hände inget, eller jo den räknade men sedan när den var färdig kunde jag inte hitta någon ny fil i "mina mottagna filer"

SKa jag titta någon annan stanns?

Sv: Datakunniga?

Mja, du kan ju ringa Indian Call centre ;)

Näe, men...
Vad är det för spel ? The sims ? =)

Är det packat i rar ?

Tydligen gick det bra för dig att packa upp iaf eftersom den räknade. Kolla om du hittar en mapp med spelets namn i dina "mottagna filer".

Har du så att alla filer visas, inte bara bilder eller nått?
Kolla i msn vars mottagna filer hamnar, verktyg- alternativ-filöverföring typ.

Tror jag avstår :)

Nej, worms, du vet maskar som krigar mot varandra :)

Japp, rar

Hittar ingen fil där :(

Aha, worms... men det är bara roligt två player juh. Men du kanske har sällskap inatt ? ;)

Nej, jag spelar mot datorn ;)

Jag hittar ju filen, men när jag packat upp den så kan jag inte hitta spelet :(

Alla filer som skickas genom "Delade mappar" brukar hamna på "Mina delade dokument" och inte i "Mina mottagna filer" ;)

Smart av din bukevän att skicka ett spel utan att förklara för dig hur du installerar det ;)

Såhär ser det ut när jag packar upp filen:

rr.jpg

Och denna ruta kommer upp när det är färdigladdat:
rfff.jpg

Välj packa upp till och ange helt enkelt sökvägen själv? Det enklaste är väl att slänga ner det på skrivbordet rätt och slätt :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 489
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
942
Senast: corzette
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 878
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 275
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka