R

Rist

Satt och kollade på hästhoppningen igår och upptäckte att väldigt många av hästarna jag tyckte såg extra trevliga ut var efter Darco. Är det någon som kan berätta lite om honom jag vet typ ingenting :smirk: Lever han, vad tycker ni om honom och hästarna i hans linje? Såg i en gammal tråd att någon tyckte Ulrich Z hade lite gameldags typ. Jag gillar Ulrich Z väldigt mycket också, vad tycker ni?
hoppas på svar :bump:

*mest nyfiken*

Sv: Darco

Darco själv är/var (vet inte om han lerver fortfarande men jag tror det) en herre med mycket humör om han har lämnat detta vidare till sina avkommor vet jag dock inte. många avkommor verkar vara av den lite bastantare sorten, regela saker alltså men jag tycker ändå inte jag vill kalla dem för tunga, och hoppa kan de ju Darco har ju lämnat ganska många hästar i svår klass vid det här laget.

Ja jag tycker om lite maffigare hästar men med lite fullblodstemprament. Fast han kanske egentligen liknar en ponny i kroppen mer än stor häst....

VDL Ard Douglas ar efter Darco, och Douglas ar en mycket lugn och trevlig hingst. Han ar inte speciellt tung, och han hoppar precis allting. Dessutom ar han mycket forsiktig, vilket jag tycker om.

Darco sjalv vet jag egentligen inte sa mycket om, men de avkommor jag sett har varit bra individer.

Oh Douggie!!! :love:
Han är UNDERBAR måste jag säga på alla sätt och vis. Jag har jobbat med honom och finare hingst får man leta efter. Trevliga avkommor har han också, även fast de ju inte hunnit prestera något än!! (Fast han heter Ard VDL Douglas)

Hälsa om du träffar honom ;)

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 828
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok TW om ni är allergiska mot ovetenskapliga metoder eller spiritualitet i största allmänhet. Jag är själv väldigt öppen men tar inte...
Svar
2
· Visningar
539
Senast: miumiu
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
24 135
Senast: hastflicka
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 204

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka